Co vyprávěla Lenka

Co vyprávěla Lenka

Anotace: Šťastné konce?

Byla celá nervózní,ale strašně moc se těšila na dnešní rande.Už byla dlouho sama a s Radkem na chatu vždycky byla prima zábava.Nejprve si psali jen takové zdvořilostní vzkazy a přání hezkého dne.Ale časem se začali navzájem svěřovat a vyprávět si své osudy.Postupně,jak se víc a víc poznávali,nacházeli další a další společná témata.Měli i podobný styl humoru.Ve volných chvílích zasedala ke svému počítači,aby unikla na okamžik své samotě.

Na poslední vztah měla ošklivé vzpomínky a přítel na netu jí připadal jako skvělá a bezpečná varianta vztahu.Když neměla náladu na nic,prostě nezapnula komp.A nebo naopak,nechala Radka,aby ji rozptýlil a rozveselil.Stala se na něm doslova závislá.Nebylo proto divu,že když navrhl,aby se sešli v reálu,souhlasila.

S veškerou svou vervou se pustila do příprav.Nechala kadeřnici,aby zcivilizovala její neposlušné vlasy.Depilovala každičký chloupek na svém těle.Dopřála si olejovou lázeň.Do pokožky si vmasírovala zvláčňující tělové mléko.Nalíčila se jen lehce,na šminky si moc nepotrpěla.Pod lehoučké letní šaty si oblékla krásné a hříšně drahé prádélko.Použila svůj oblíbený parfém.Překartáčovala si vlasy,až se vlnily a leskly.Pohled do zrcadla ji uspokojil,jen si ještě jednou přejela leskem rty.

Chvátala do vinárny,kde měli domluvenou schůzku,vlasy za ní vlály a kramflíčky vyťukávaly do rozpáleného chodníčku nedočkavý song…

Už tu na ni čekal.věděla z fotek,že je Radek fešák,ale žádná fotka nedokázala zachytit hloubku jeho uhrančivých očí.Přivítali se,objali a pak se usadili ke stolu.Byl to zvláštní pocit,za ten rok,co se navzájem svěřovali úplně se vším,jí připadal tak známý.A při tom i nebezpečně neznámý.Objednali si u ochotného číšníka červené víno a minerálku a dokud jim objednávku nedonesl,jen tak tlachali o všem možném- o počasí a podobných nesmyslech.Pak si přiťukli vínem.Napila se,bylo silné a suché,jak měla ráda.
Radek na ni mrkl a s úsměvem řekl: „Něco jsem ti donesl.“
A něco vylovil z tašky.Zatetelila se blahem,když to zahlédla.
Kytička!
Už dlouho žádnou nedostala.
Ale když jí svazek podal,rozšířily se jí zorničky překvapením.
„Tys…..tys mi přivezl kopřivy?!“
Na netu hrávali různé hry a vymýšleli hory způsobů,jak vylepšit svoje sexy hrátky,ale nic z toho ji nepřipravilo na to,co pro ni přichystal pro první setkání v reálu!
„Chci,abys šla na záchod a dala si je do kalhotek.“
Chvíli tu myšlenku zpracovávala a pak ji přijala a beze slova odcupitala na dámy.Zavřela se v kabince.Už jen při vybalování svazečku z celofánu, si požahala prsty.Na chvíli zaváhala,ale pak úkol splnila.
Pálilo to jako čert!
Při návratu přes vinárnu ke stolu,při každém pohybu víc a víc.
Vítězně,ale opatrně,dosedla na židli.Pálilo to,svědilo,divně mravenčilo…připadala si jako v ohni a při tom byla vzrušená,jako snad ještě nikdy nebyla.Radek se vpíjel pohledem do jejích očí a spokojeně se usmíval.Vzal ji za ruku a něco svým milým hlasem vypravoval.Lenka ani vlastně nevnímala,co,jen se opájela zvukem jeho hlasu.Kopřivy ji nejprve nutily nervózně poposedat,ale když zjistila,že horkost v kalhotkách se zvětšuje,zklidnila se a seděla bez hnutí.Stejně to pálení a vzrušení bylo ďábelské.
Když si Radek všiml,jak se snaží nehnutě sedět,řekl: „Dopijem a půjdem se projít!“
Viděl,jak začala mrkat a zrychleně dýchat, a jen se spokojeně usmál.

Pak se drželi za ruce a procházeli se po městě.Nevnímala,kudy chodili a ani si nepamatovala,co si povídali.Vnímala jen oheň v kalhotkách a obrovské vzrušení,které ji zachvátilo.
Sešli na nábřeží.Pohladil ji po tváři a políbil na rty.
Řekl: „Udělala jsi mi obrovskou radost.A že jsi splnila přesně,co jsem chtěl,už si můžeš ty kopřivy vyndat.“
Byla už tma a nikdo na nábřeží nebyl.Bez váhání si tedy vykasala šaty a kousek stáhla kalhotky.Ty už byly úplně mokré,jak moc byla vzrušená.A začala se zbavovat kopřiv.Líbilo se jí,jak se usmívající se Radek na ní dívá.
Načež ji požádal,aby si kalhotky sundala úplně a dala mu je…

A potom?
Už vlastně skoro nic.Doprovodil ji domů,ještě jednou jí řekl,jakou z ní má radost.Dali si pusu. A on odešel na vlak s jejími kalhotkami v tašce.
A Lenka?
Nikdy před tím neměla tak vzrušující rande.A věděla,že několik nocí nebude moci ani spát,jak bude toužit po pokračování.
Autor Pája Black, 22.07.2009
Přečteno 325x
Tipy 4
Poslední tipující: sioned, Tacca, Bíša, akibu
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jenže, to že si ty kalhotky vzal znamená, že už to skončilo....Je to tak?:-)

24.08.2009 20:20:00 | sioned

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí