Já..a STANování =)..1.den..a první nezdařenej kluk=(

Já..a STANování =)..1.den..a první nezdařenej kluk=(

Anotace: (druhý zápis)

Sbírka: Z deníku náctileté naivky=)

Panebožeeeeeeeeeeeeee!!!!
Jak můžu bejt tak blbá a nevzdělaná!!..Proč mi nikdo neřekl že se stanuje v kempech..No nic..moje chyba..strašně se na sebe zlobím,když sem ze sebe udělala totální blbku..asi to bude tím,že většinou nevytáhnu paty (ani uši) z našeho města..Jsou to jenom nákupy,škola,restaurace,domov,mani-pedi,zase nákupy,kadeřník,drogérka..na nic jinýho nezbejvá čas..
A když už jsem konečně vytáhla paty (a i ty uši) z Prahy,tak jsem ze sebe udělala úúúúúplnou blbku...proč já!!Proč jááá!!Ještě že jsem nezapomněla můj kosmeťáček a tu žehličku..(to víte,co kdyby náááhodou)..
Když jsme dorazily po půldenní cestě autobusem do kempu,tak jsem čuměla s otevřenou pusou!!"Zavři hubu,když se divíš!!",řekla Klára..Jojoo,tý se to řiká..,když já sem to viděla poprvý v životěě..a bylo to super!!Jeden stan vedle druhýho,pořádný umyvárky,elektrika i společenská místnost s televizí..(doufám,že tu mají i MTV)..a hlavně..spousta krásných KLUKŮ..!!Jaaj..jak já teď holkám děkuju,že mě vytáhly zrovna sem..nojo,všechny tři jsou to takový obyčejný šmudly,jenom já mezi nima nějak vynikám,ale díky mě,se to bude u našich stanů klukama jenom hemžit..uáá...a všichni budou pálit jenom za MNOU!!=)
Ale dokončim mou myšlenku z dnešního dne:Tak když jsem se dodivila a zavřela mou "hubu",jak řekla Klára,prošel okolo našich plácků jeden úúúžasnej kluk..Opálenej,hnědý vlasy,modrý šortky,korálky na krku..prostě BŮH!!"Ahojky fešáku..",řekla sem medovým hlasem a když se na mě otočil,tak jsem mu decentě mávla=)"Ahoj holky.",odpověděl a usmál se na Denisu..Chápete to??Na Denisu!!Takovou dlouhovlasou šmudlu se spoustou dřevěných a kožených náramků a spoustou černo-červeno-žluto-zelených korálků na krku..Nevim jak se tomu "stylu" říká,ale v tu chvíli my to bylo ukradený..Všichni kluci,co za něco stojí přece chtějí MNĚ!!Na Denisu,Kláru a Lindu zbejvaj ošklivci,šprti,uhráci a počítačový maniaci..krásní sou MÍííííí!!"Ahoj..",korálková šmudla mu opětovala úsměv.."Nechceš s tím stanem pomoct??",nabídl jí."To bych moc ráda..",škočila sem šmudle do řeči a tomu klukovi sem vrazila můj a Kláry stan..Chvíli koukal a pak řek:"A ty si??",nasadil takovej nechápavej výraz.."Já sem Monča,tohle Klára,Linda a Denisa.."
"Fakt Denisa??",řekl a stan hodil na zem.."Já jsem Radek..",potřásl Denise rukou a vlepil jí pusu na tvář.."Ale já jsem chtěla pomoct s tím stanem",pokračovala jsem dotčeně,zatímco Denisa jenom ohromeně zírala na "bíč boje".."Jo??Ale já chtěl pomoct tady Denise..",vysmál se.."Ale JÁ mam čerstvě gelový nechty a nechci o ně přijít!!A stan sem nikdy nestavila!!",skoro jsem řvala.."Áááha..princezna z velkoměsta přijela poprvý pod stan a nebo sebou doteďka vozila i sluhy a nosiče??",zase se mi smál..=("Přijela poprvý pod stan.."řekly ty šmudly dohromady..a Denisa dodala:"I když na ty sluhy a nosiče by možná taky měla,kdyby svý /těžce vydělaný/",naznačila rukama uvozovky(co to vůbec,je??),"prachy neutrácela za drahý laky na nehty,kadeřníka,profesionální hřebeny,manikúru,pedikúru a všechny ty její /maličkosti/..",zase ty uvozovky.."Co??ONA má co říkat..ty její korálky asi nebyly zrovna nejlevnější a její nehty taky nejsou čistý..má je ČERVENÝ!!..červenej lak se přece hodí jenom na párty,ty korálková šmudlo!!",vyhrkla jsem..už mi tekly slzy po tvářích.."Víš co??Mě ty korálky dávaj kámoši a polovinu jsem si přivezla z dovolených..a vůbec,proč jsme tě sem tahaly..uděláme si akorát ostudu..Jenomže tě máme rády a nechtěly jsme tě nechat v Práglu samotnou..jenomže tobě je to úplně jedno!!Budeš nám dál předhazovat,jaký jsme šmudly a že tě každej kluk balí??Už mi dlouhou dobu lezeš na nervy..Ty i ta tvá pitomá blond hlava!!A víš co??Teď si du dát panáka a pak se vrátím.A jestli mě nenecháš bejt,tak ti udělám takovej trapas,že si budeš muset dát na hlavu papírovej pytlík!!",sebrala se a odešla..Linda s Radkem za ní..Jenom Klára zůstala u mě,protože si to u mě nechtěla rozházet.."Víš co??Částečně měla pravdu..Chováš se jako princeznička z nějakýho slavnýho rodu.Zkus sem zapadnout.Třeba tě pak začnou mít lidi okolo tebe rádi..",haha..daší /přátelská/ rada..=("A ty mě máš ráda??Jako kámošku??",víte..v tuhle chvíli jsem se prostě musela zeptat..=)"Ale jo,mám...I když někdy mám chuť ti jednu natřít..",áha.. naše Klárka je upřímnost sama..
Postavili jsme stany.Náš i Dendy a Lindy..Když přišly z toho baru,nebo kam to Denisa zmizela,koukaly obě dvě opravdu překvapeně..Denisa byla celá obrečená a trošičku to z ní táhlo.."Promiň Monči..,ale je to pravda..",další upřímnost..(BLÉÉ!!Promiňte,musim jít blinkat..)."Néé..ty promiň..musím myslet i na ostatní,než na sebe a svojí krásu..=)"..,omluvila jsem se a Klárča mi ukázala za zádama zdviženej paleček..OKI a pak jsme šly všechny spát..zejtra nás čeká výlet na jeden hrad..,teď jsem zapomněla jméno,a tak se musím pořádně prospat..jinak to neujdu..Víte..pokusím se to napravit,ale...neručím za úspěch..tak pa zase někdy..MUCKUJU VÁS!!=mwách=
Autor strange_cute, 19.08.2009
Přečteno 494x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Když chceš,mě to nevadí.Píšu to z nudy.

19.08.2009 19:49:00 | strange_cute

Můžu používat sprosté slova?

19.08.2009 19:41:00 | myší královna

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí