Martin a dveře

Martin a dveře

Anotace: U Martina doma opravovali dveře.

Martin bydlí s mámou v malém bytě poblíž centra města. Je mu patnáct. Nedávno jim přišly opravit dveře od bytu .Jenže řemeslníci zjistili, že dveře se už opravit nedají. Tak nabídli výměnu. Martinova máma kývla. Tak budou mít nové dveře. Tak vymontované dveře odvezli a ty nové přivezou druhý den. To tu budem spát tuhle noc bez dveří? zeptal se šokovaný Martin? Co když sem vleze nějakej feťák. Máma ho uklidňovala: Ale vchodový dveře dole budou zavřený a tady v baráku žijou samí slušní lidi. A navíc je to jen jedna noc. Martinovi se moc jít spát nechtělo. Pořád se bál, co se může stát. Několikrát šel dolů zkontrolovat, jestli je vchod od baráku zamčený. Vždycky byl. Nakonec okolo jedné v noci usnul. Když se ráno probudil, hrozně ho bolel zadek a břicho a chtělo se mu na velkou. Šel na záchod, ale měl ještě ke všemu zácpu. Ne a ne se vysrat. Nakonec se mu to povedlo. Kupodivu udělal jen docela malé hovínko. Chtěl spláchnout, ale něco mu na tom hovínku nesedělo. Podíval se blíž a zjistil, že to není hovno, ale prezervativ. Díval se na něj a říká si, jak se tohle mohlo dostat do mého zadku?
Autor milan okena, 25.08.2009
Přečteno 210x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Vskutku odporná zkušenost... Ovšem, je vidno, že jsi nikdy nezažil, jak ti ho někdo strká do zadele, protože bys věděl, že v takovém případě ti ani nejtvrdší spánek nevydrží...

28.08.2009 15:29:00 | Sacrifice

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí