Já a ...

Já a ...

Anotace: Příběh o chlapci ze života, který jsem vymyslela asi když mi bylo 15.

Sbírka: Personal stories

JÁ A ...

Můj brácha je teplý! Můj brácha je fakt teplý!!! Nemůžu tomu uvěřit! Vždyť má přítelkyni!Proboha! Dělám z toho vědu, jako bych byl teplý já!

,,Hele, je to moc intimní, jasný? Neříkej to nikomu!'' říká Pavel.

,, A co tvoje holka?''

,,No, skončilo to, samozřejmě.''

,,Samozřejmě? To myslíš vážně? Tys jí neměl rád?''

,,Jasně, že měl! Co si o mně myslíš? Ale zdálo se mi divné, proč mě nepřitahuje… nevzrušuje…''

,,Hele, Pavle, já to chápu. Vždyť i když jsi buzik, nejsi nějak nemocný. Je to úplně normální!''

,,Já vím, Martine. Ty z toho děláš vědu!''

,,No jo, promiň. Jenom, že neznám osobně žádného teplého a teď je to můj brácha!''

,,Já za to nemůžu. Nic s tím nenadělám, a ty taky ne, jasné? Je to moje věc.''

,,Jo, já vím. Kdybys s něčím potřeboval pomoct, dej vědět.''

,,Jasně, díky.''

Brácha je jinak senzační! Mám taky ségru, která opravdu lesba není. No, co vlastně já, nejsem taky buzik? Jo, chodil jsem už s pár holkami, ale nic moc. Kluci se mi nelíbí, jsou to kámoši. Ale co kdyby? Co když jsem na kluky? Já vím, že to je blbost. Ne, teplý nejsem. Vím to na 100%! Holky mě dost přitahujou. I když ty poslední… vybral jsem si asi špatně.

Jo, ještě jsem se nepředstavil. Jmenuju se Martin, je mi 16 a tancuju. Jo, já vím, co si myslíte- on tancuje- bude nejspíš buzik. Ne, buzik fakt nejsem, i když jsem o tom přemýšlel. Tancuju hlavně rock and roll. Je to fakt super! A baví mě to!

Nedávno jsem se rozešel se svou bývalou holkou. Byla děsná! No ale zpátky. Chodím na střední školu, jak bych to řekl, prostě pro inteligenty. Jo, jsem možná divný, ale fakt mám IQ 140%! Hlavně, že nejsem tupec ne?

Moje rodina je jinak úplně normální, jenom brácha je buzik. ( Hm, už si zvykám.) Už rok sháním nějakou brigádu, ale zametání, sbírání odpadků a podobně mě vůbec nebere. Napsal jsem i inzeráty, ale furt nic. Ale nevzdám to!

Brácha šel dneska ven s nějakým klukem. Ten měl na sobě modrobílou košili a rifle, měl hnědé vlasy a náušnici v uchu. Že by bráchův kluk? Hned, jak brácha večer přišel domů, zeptal jsem se ho, ale on se jen usmál, jak… no, jak buzik! Tohle ,,rande'' se opakovalo asi 4x za týden. Z bráchy jsem nic nedostal, až mě jednou vzal ven i s tím klukem. Jo, je to jeho kluk. Všichni jsme šli na bazén. Koupání, vlastně plavání přímo miluju! Když jsme všichni byli jenom v plavkách, všiml jsem si, že ten kluk, prý marek, měl fakt cool tělo. Ne, že by se mi líbil, ale měl fakt pěkné tělo. Nevěděl jsem proč a bráchy jsem se na to nezeptal. Ale jednou jsem šel k Pavlovi do pokoje a viděl jsem časopis, kde byli skoro nahatí kluci a na hlavní straně nebyl nikdo jiný, než Marek! Jo, už mi to docvaklo! Marek se fotí, nejspíš pro buziky. Civěl jsem na to s otevřenou pusou, až mě načapal Pavel!

,,Co to tu sakra děláš?''

Nic, jenom jsem se díval.''

,,Proč se mi hrabeš ve věcech?''

Raději jsem se vypařil.

S bráchou jsem teď chodil často ven, i s tím Markem. Po několika dnech jsem se s Markem skamarádil. Je to fajn kluk. Až jednou jsem se ho nenápadně zeptal, kde se nechává fotit. Po chvíli mi řekl, že se nechává fotit pro buziky a že za to dostává 500! Tak to je hustý! Doma jsem pak přemýšlel, jestli bych to měl taky zkusit, když nejsem buzik. Řekl jsem si, že to risknu. Bráchovi jsem nic neřekl, šel jsem za Markem a ten mě tam ochotně zavedl. Nejhorší, no spíš nečekané bylo, že jsem se tam měl svléknout do trenek. Ale přemohl jsem se. A dokonce byli z mého těla nadšení! Hned se mnou zkusili nafotit pár fotek a dali mi plat- 200! Řekli mi, ať přijdu i zítra. Druhý den jsem tam fakt přišel a zas mi dali plat- teď 250! Nakonec jsem tam chodil pravidelně, až mi dali 500! Super! Mám brigádu. Trvalo pár týdnů, než jsem se dostal do časopisu. Brácha si ho pak koupil a hned se mě zeptal, jestli to jsem já.

,,No jasně, že to jsem já.''

,,Aha, takže ty jsi taky buzik?''

,,Ne, nejsem!''

,,Ale jsi! Buzerante! Se necháváš fotit pro nás, buziky! Jsi skoro jako gigolo!''

Nadával mi ještě sprostěji, ale pak se uklidnil a řekl, že to je moje věc. Na focení jsem tedy dál chodil. Byla to pro mě dokonalá brigáda. Dokonce jsem si i našel holku. Byla moc hezká, jenom trochu panovačná. Jmenovala se Petra. Taky se nechávala fotit, ale jako modelka. Takže jsme něco měli společného. I když jsem se nechával fotit, s tancováním jsem neskončil.

Když jsem si tak šťastně žil, muselo se něco zvrtnout. Jednou jsem se před Petrou prořekl, že fotím pro buziky. Myslel jsem, že to vezme normálně, ale začala se smát a rozkecala to všem ve škole. Pěkně mě naštvala a dal jsem jí kopačky. A vzala je v pohodě! S takovou se nebudu zahazovat. V zoufalství jsem si sedl k PC a chatoval na ICQ a na lidech.cz. Jedna holka mi napsala, jestli nepokecám. Řekl jsem jí, že jo. Jmenovala se Lucka, bude jí 16 a je z Ostravy. Nevěděl jsem, co psát, a tak jsem ji opatrně napsal, že moje rodina je zvláštní. Když se mě zeptala v čem, řekl jsem jí, že brácha je teplý. Kupodivu mi napsala, že to je úplně normální. A když jsem jí napsal, že já fotím pro gaye, napsala: ,,No a co?'' To jsem tedy nečekal. Skoro se vším jsem se jí svěřil. Lucka se vůbec nesmála, jenom psala, že je to normální. Když jsem jí napsal, že mi všichni nadávají, napsala, ať si jich nevšímám a dělám to, co mě baví.

Ráno přijela na návštěvu Markova sestra a Marek. Jmenovala se Iva a bylo jí 16. Byla moc hezká, ale raději jsem ji nebalil. Myslel jsem, že bude lesba. Ale když jsem zjistil, že není, začal jsem jí balit. Ona ale nebalila mě a to mě dostalo. Já ji vůbec nezajímám! Odpoledne jsem si zase s Luckou psal na ICQ. Řekl jsem jí to a napsala mi, ať to zkouším dál, jestli nebude reagovat, nemám si ji všímat. Opravdu jsem to zkoušel, ale marně. Nechtěla mě. Až když jsem se s ní nebavil, začala dolézat. Nebavil jsem se s ní dlouho, ale ona pořád dolézala. Bylo mi to divné. Přemohl jsem se a řekl, že se mi líbí. Ona ale dělala, že mě neslyší. Když jsem jí to řekl podruhé, začala na mě řvát, že se jí nelíbím a tak. Já jsem to ale nevzdával. Pozval jsem jí do cukrárny a pořádně jsem si s ní promluvil. Omluvila se mi a řekla, že se jí taky líbím. Začali jsme spolu chodit. Vůbec jí nevadilo, že fotím pro teplé, vždyť její brácha byl teplý a nechával se taky fotit. Hned potom jsem šel na ICQ a napsal Lucce všechno, co se stalo. Byla ráda, aspoň mi to tak připadalo. Ale pak si změnila ikonku, kde měla napsané: Líbí se mi jeden kluk, ale ten mě nechce… Raději jsem jí už ten den nenapsal.

Iva byla strašně fajn, akorát jsem se divil, proč se tak moc baví s kluky. Jako by s nimi flirtovala. Ale nevšímal jsem si toho. Po dvou měsících se ale stalo něco hrozného! Když jsem jí přišel jednou večer navštívit, načapal jsem jí s jedním klukem, jak se líbají na gauči! Hrozně mě přepadla lítost a šel jsem psát Lucce. Byla moc fajn. Uklidnila mě a zeptala se, jestli se nesejdeme hned zítra a nepokecáme. Dali jsme si tedy sraz. Lucka nebyla žádná barbína, měla sportovní postavu, hnědé vlasy a modré oči. Povídali jsme si a já jsem byl rád, že se můžu někomu svěřit. Když jsme se rozešli, psali jsme si ještě do noci. Říkal jsem jí pořád něco o Ivě, až najednou napsala: Mám tě ráda a moc se mi líbíš. Dlouho jsem neodepisoval, až mi Lucka zavolala. Omluvila se mi a něco začala drmolit, až jsem jí řekl: Luci, já tě mám taky rád. Zkusíme to spolu? Ona jen řekla: Jo. Od dalšího dne jsme byli pořád spolu. Měli jsme se moc rádi a chodili jsme spolu už půl roku!

Ale co se nestalo… Když jsme spolu byli venku, zavolala mi mamka, že Pavel měl bouračku a leží v nemocnici. S Luckou jsme tam hned jeli. Překvapilo mě, že Lucka se mnou chtěla jet, i když moji rodinu nezná. Ale byl jsem rád. V nemocnici se seznámila s našima a myslím, že z ní byli nadšení. Nechtěl jsem Pavla přes noc opustit a tak jsem řekl, že tu počkám. Lucka se zeptala, jestli může taky. Zavolala rodičům, že spí u kamarádky a zůstala tam se mnou. Byl jsem moc rád! Povídali jsme si celou noc. A ráno do nemocnice přišla Iva! Lucka šla zrovna na záchod. Iva se mi začala omlouvat a jestli to spolu nezkusíme znovu. Lucka zrovna přicházela a když jsem jí uviděl, uvědomil jsem si, že Lucku moc miluju a byl jsem rád, že je tu se mnou. Odkopl jsem Ivu a dlouze Lucku políbil. S nikým jiným jsem už nikdy nechtěl být. A vtom se brácha pomalu probral, podíval se na nás a opravdu moc hezky se usmál.
Autor Suzie2312, 04.10.2009
Přečteno 397x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí