Angels from the Hell!!!

Angels from the Hell!!!

Anotace: Tak takhle to bylo s partou Angels from the Hell!!!

Chodím na základku do třídy 8.A. Tento rok k nám přestoupil jeden kluk jelikož ho vyhodili kvůli nekázni ze školy. Samozřejmě, že všem holkám to přišlo velice zajímavé i když mě to přišlo tak trochu ujetý a většina by sním i chodily, ale on neměl zájem jediná věc co ho zajímala byla průšvihy a do těch spolehlivě dostával nejen sebe, ale i ostatní.
Já jsem seděla sama v poslední lavici a tak ho učitelka posadila ke mně se slovy: “Vám dvěma to bude dohromady moc slušet“. To neměla říkat. Příští den jsem se domluvila s Tomášem, že koupíme barevné spreje na hlavu. Přenesli jsme přední lavici ke dveřím a stoupli si na ní a když někdo prošel dveřmi vystříkli jsme mu na hlavu.
Těsně před hodinou jsem zašla za učitelkou ,abych jí pomohla s čítankami do třídy šla jsem za ní. Otevřela si dveře v tom jsem se jí zeptala jak dopadli testy ona se otočila zády ke dveřím této situace využil Tom a stříknul jí zelenou barvu do vlasů. Ona si toho ani nevšimla mezi tím co mi odpovídala stihnul Tomáš zmizet.
Když mám ukázala testy, které nedopadly moc dobře a tak se k naší pomstě přidali dva kluci Martin a Ondra.
Na zítřek jsme se domluvili u Tomáše doma, že když bude ten rodičák tak by jsme mohli trochu pomoct s „uklízením“ třídy. Úkol byl jasný, vzít si „flusačky“ a střílet po učitelce. Bohužel, tento úkol dopadl tragicky učitelka si všimla Tomáše a Martina jak měli „flusačku“ v puse a tak museli uklízet (samozřejmě, že jsme jim pomohli).
Zhruba za týden po tomto incidentu jsme měli další nutkání něco provést a tak jsem na dveře od záchodu napsala: „Kdo nesnáší paní učitelku Horáčkovou ať napíše důvod proč jí nemá rád“… To bylo velice zajímavé samozřejmě že se to pak začalo vyšetřovat kdo, co, jak a proč napsal, ale na nic nepřišli. Hlupáci.
Mezi tím s v našich žákovský knížkách začali objevovat poznámky tipu: Drzá na učitelku nebo není připravená na hodinu a pak mi Horáčková napsal tu nejdivnější poznámku na světě: Za zády se mi směje do očí.
Když u nás ve třídě začala přestávka tak tím začala i pěkně velká rvačka. Jsem sice holka, ale to neznamenalo že jsem se jí nemohla účastnit spíš na opak kámoši čekali na to až přijdu prý to potom je větší legrace. Jelikož Martin s Tomášem chodili na karate, Ondráš na judo a já na kick box byla to docela mela jelikož já se s nimi prala proti vedlejší třídě kdy chodilo proti nám 6 lidí a s toho 3 chodily na něco podobného jako my byly z toho někdy pořádný modřiny.
Ale zpět k provokacím s naší třídní ta mi už začala vyhrožovat 2 z chování a já jí na to odpověděla: „Tak když vám to udělá tak velkou radost.“ Ona se tak moc naštvala, že mě dala facku. Na to jsem jí řekla: „To jste neměla dělat.“
A teď to přišlo ta nejlepší věc na světě mít navrch nad učitelkou. Ona se mi dlouho omlouvala a dokonce mi donesla čokoládu, ale pod podmínkou že to nikomu neřeknu a taky jsem to neřekla a ona je teď na naši třídu tak milá. Dokonce Tomáš a Ondra kteří propadali tak je vyzkoušela a dostali na vízo krásnou 3 z češtiny (já měla samozřejmě za 2). A tak dopadla naše tyranská 4 později Angels from the Hell!!!
Autor smile sun, 14.10.2009
Přečteno 296x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Také jsme prováděli různé rošťárny na úrovni, ale programově jsme učitelky neničili, byť některé si svým směšným vystupováním o to říkaly. Poznámku "Drze se mi za zády směje do očí" jsem měl také.
Jako vyprávění pro kamarády či zápis do deníčku třídy to slohově ujde. Literárně nelze hodnotit, chybí tomu nějaká hlubší myšlenka, zamyšlení, poučení, metafory,...
Pozor na hrubky, je jich tam poměrně dost, abys pak nezhoršila tu češtinu. Jestlis tu facku nedostala před svědky, už by Ti moc ta Tvá "újma" k lepší známce nepomohla.

14.10.2009 20:55:00 | Špáďa

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí