Láska

Láska

Anotace: ..jedné ne příliš šťastné noci vzniklo cosi, co je opět jen výlevem mých pubertálních pocitů..O:-)

Jednou si koupím lásku. Bez záruky. Šetřím na ni už kolik let, ale její cena se stále zvyšuje. Nejspíš si budu muset počkat, až bude v akci. To se zatím nestalo. Zlevněné jsou spíše intriky, pomluvy a namyšlenosti. To všechno už jsem si koupila, ale nic z toho se mi nelíbí. Všechny věci leží ve skříni a snáší se na ně všezakrývající prach nevinných dní. Všichni se mi posmívají, že jsem out, protože intriky, pomluvy a namyšlenosti jsou teď velmi módní. Mají je snad všichni! Ale když mně ten materiál prostě nesedí...
Já obvykle nosím upřímnost a ochotu pomoci, za což mi většina vrstevníků hází klacky pod nohy. Začínám vážně uvažovat o změně stylu, protože ty posměšky se někdy nedají ustát. Tak popluji s davem po proudu a ztratím se v záplavě šedočerných špatností. Alespoň už nebudu sama bílou vránou.
Přesto nikdy nepřestanu snít o tom, že si jednoho dne koupím lásku. Že ona bude vrcholem módní pyramidy, stane se hitem a bude, spolu s laskavostí, dostupná všem.
Autor Agnees, 24.10.2009
Přečteno 388x
Tipy 1
Poslední tipující: Lady Elleana
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí