Našla se peněženka

Našla se peněženka

Anotace: http://motycka.blogspot.com

Našel jsem peněženku.
Takovou malou, červenou, ležela tam na zemi na nástupišti, kde jsem čekal na tramvaj. Bylo to zvláštní, že si jí nikdo nevšímal, tak jsem ji zvedl a otevřel ji, abych prozkoumal její obsah.
Narodila jsi se v roce 1989, máš modré oči a moc pěknou fotku na občance, ikdyž ty o ní určitě říkáš, že je strašná. Ikdyž je ta občanka už nějakou dobru prošlá, údaj "svobodná" určitě platí. Vedle je fotka psa, moc pěkného a nějakého kluka, který už tak moc pěkný není... a beztak je to tvůj brácha. A další fotka, to budou asi tvoji rodiče, mámě jako bys z oka vypadla.
Kreditní karta a lísteček s PINem - ách jo, co kdyby to našel nějaký parchant - a kartička do knihovny. A taky tam je ISIC, na kterém je ti o dva roky víc a máš na něm jiné jméno. Každý si za mlada obstarával alkohol jinak.
Pak je tam vysušený čtyřlístek, slevová kartička na vlak a lísteček s nápisem: "Speak the truth, even if your voice shakes". Do té malinké peněženky se toho teda vleze opravdu hodně.
Poukázka na kafe zdarma, malé srdíčko vystřižené z manžestrové látky a něco, co vypadá jako uschlá kontaktní čočka.
No a dál je tam na papírku něco, co je asi básnička ve francouzštině, ale bohužel jí moc nerozumím, protože jsem ve škole nedával pozor.
A zhruba dvacet korun.

Nikde v okolí jsi nestála, tak jsem dal peněženku do kapsy a odnesl si ji domů.
Doma jsem peněženku zabalil do nepříliš úhledného balíčku, zanesl na poštu a poslal na adresu z dokladů. Ještě předtím jsem však vystříhl svoji fotku ze staré šalinkarty, kde nevypadám až tak blbě a zasunul jsem ji nenápadně do peněženky.
Třeba se peněženka v tom poštovním systému neztratí a třeba ti ji doručí dřív, než si stihneš všechny ty kartičky zablokovat. A třeba si i všimneš té mojí fotky, na které stejně vypadám trochu jako vrah. A třeba se někdy ve městě potkáme a ty mě poznáš a já tebe poznám taky a tak se na sebe usmějem a třeba si zajdeme na kafe.
No a nebo nebo se už nikdy neuvidíme. Každopádně jsem tě moc rád poznal.
Autor zemědělec Karel Motyčka, 04.12.2009
Přečteno 327x
Tipy 20
Poslední tipující: TetaKazi, Albertinka, Jenda P., CORONATION, Fighting Dreamer, Myrja, harmony, Bíša, KORKI, ...
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ježíš - to je nádhernej příběh... A těch prosněných večerů...

16.01.2010 11:27:00 | TetaKazi

Smůla.. Nebo štěstí, kdoví, jaká by byla doopravdy, fotka toho moc vypovídat nemusí.. :-)

24.12.2009 01:53:00 | Albertinka

co ti budu povidat, ta moje seda, plna dokladu a penez a taky uz ji nikdy neuvidim:)

04.12.2009 22:27:00 | zemědělec Karel Motyčka

:+)))

04.12.2009 17:10:00 | Bíša

ach jo... ta moje byla hnědá a je nenávratně v tahu, slečna má štěstí:)

04.12.2009 11:14:00 | Trdlo

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí