Automat

Automat

Anotace: .

Den blbec. Seděl jsem u prázdnýho stolu a čekal, jestli se někdo ukáže. Dopíjel jsem třetí pivko a pozoroval, co se děje kolem. Se mnou v hospodě bylo pár dalších alkáčů, kteří věděli, že bejt sám s pivem, je lepší, než bejt sám.
Musel jsem vypadnout. Se starou to bylo od rána k nevydržení. Celej den krafala a nic jí nebylo dobrý. Nic. Ani moje výbava ji nedokázala přesvědčit, že na světě je krásně. Vypadnul jsem, abych to od ní nechytnul.
Zakoukal jsem se na hrací automat. Do očí mi blikaly červený čísla 10 20 30 ... 100. Pak na displeji projel nápis JSI VITEZ. Bylo to, jak znamení zhůry. Musím bejt vítěz, když se mi podařilo utýct ze spárů tý saně.
Pil jsem pivko a pozoroval lidi, jak přicházej a odcházej a bylo mi dobře. Stejně, má to cenu se kvůli něčemu nervovat? Nechávám do sebe sklouzávat další a další litry piva. Není kam spěchat. Mám svý jistý. Tady, i doma. Jsem vítěz. Vyhrál jsem. Život mám zařízenej a nalinkovanej dlouho dopředu. A vo to tady jde. Vidět hodně dlouho dopředu, vyhladit všechny rohy.
10 20 30 ... 100, STARA SE TI DOMA KURVI. 10 20 30 .... 100. STARA SE TI DOMA KURVI.
Přestalo mi chutnat. Buď jsem vožralej, nebo blbnu. Kouknul jsem po ostatních lidech v hospodě. Zdálo se, že blbnu, protože nikdo jinej automatu pozornost nevěnoval.
10 20 30 ...100, STARA SE TI DOMA KURVI.
A dost. Vstal jsem od stolu a došel k vrchnímu.
,,Ty automaty jsou v pohodě?“
,,Jasně, šéfe. Včera si někdo vodnes přes litr.“
,,Potřebuju si zavolat.“
Vytáhnul z pod baru telefon.
,,Haló?“ ozvala se moje stará.
,,To jsem já. Ty ještě nespíš?“
Je zadejchaná, nebo se mi to jenom zdá?
,,Nemůžu usnout. Kde jseš?“
,,Do prdele, nebuď zvědavá, jo? Víš, že nemám rád, když se mě pořád vyptáváš!“
,,No, no. Aby ses nezbláznil.“
Prásknul jsem se sluchátkem a položil vedle telefonu nějaký drobný.
,,Díky,“ mávnul jsem na vrchního. ,,Dám si ještě jedno.“
Vrátil jsem se ke stolu. Za chvilku přišel vrchní s pivkem. Kráva, ta mi zase hejbla žlučí.
10 20 30 ...100. PAROHACI. PAROHACI. 10 20 30 ...100. PAROHACI. PAROHACI.
Kopnul jsem ho do sebe na ex a šel zaplatit. Ani v hospodě nemá člověk klid.
Autor Tecka 2, 10.12.2009
Přečteno 433x
Tipy 7
Poslední tipující: Bíša, ewon, KockaEvropska, Lady Carmila- Políbená mlhou..
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Stip.

12.12.2009 16:05:00 | Bíša

Tak to je fááááákt dobrý :-D

10.12.2009 16:46:00 | KockaEvropska

:D drsné .D

10.12.2009 16:42:00 | Lady Carmila- Políbená mlhou..

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí