Co lze zažít za jeden den?

Co lze zažít za jeden den?

Anotace: Potkat uprostřed přírody dva zvídavé stařečky s golfovou holí (ač u nás není žádné golfové hřiště široko daleko) není nic neobvyklého. Aspoň ne u nás.

Sbírka: Jak jsem potkala život

Když jedete dopoledne do Tesca, můžete ochunat tyčinku která zbytku osazenstvu chutná, ale vám velice blízce připomíná zvratky - jak chutí, tak "vůní". Nebo se můžete dozvědět, čeho se Naděnka bojí v sexu, ale to jsem se nedozvěděla, protože u nás ve městě není signál. Taky můžete při písničkách skvěle relaxovat, přemýšlet, dumat, hloubat, kuchat své myšlenky, pitvat nápady co se většinou rodí v hlavě...A nebo můžete spát. A nebo poslouchat to, čeho se Naděnka bojí v sexu. Nebo radši chutnat tyčinku alias zvratky alias banánek s čokoládou zkřížený s tvarohem. Ono, s těmi kříženci to nebude zas tak horké, ale to je bagr, jak se to tak občas říká...
Dneska se stalo však něco o něco zvláštnějšího, než je nechutná slevněná tyčinka Leo a sexy den na jakémsi rádiu. Šli jsme vyvenčit divou zvěř.
Ok.
Člověk míní, osud mění. Místo toho, abychom venčili my je, venčili oni nás. Vše dovršil jakýsi idiot na motorce, který se proháněl statnému leonbergerovi přímo před čumákem.
Teď, pokud to čtete (a říkáte si, že to je spíš deníček ale já si deníčky zásadně nepíšu. Píšu povídky, které se jako povídky moc netváří, takový literárn agenti 007 to jsou), možná se podivíte, co se také dá za jeden den zažít.
Jdou dva.
On a ona.
V ruce mají golfové hole.
Jdou na krtky.
Jdou tři.
Ona, ona a ona.
V ruce má každá vodítko.
Na konci vodítka je pes.
Potkáme se uprostřed rozbahněné přírody v našem zapadákově, nikde nikdo. A najednou - dva!
"Dobrý den," pozdravíme jako slušně vychované slečny. Leonberger, z nich největší, kterého mám zrovna na vodítku, skloní hlavu k potůčku a začne hltavě pít. Dobře, jen ať se napije, voda vypadá čistě a procházka byla dlouhá.
"Poslouchají vás ti psi?" - "Ano, oni jsou poslušní." - "Mě se zdá, že ten velký ne." - "Ale on je hodný."
Ona nás vražedným pohledem probodávala. Neviděla nikdy hnědovlasou hubenou holku s vodítkem, na jehož konci chodí starý vychovaný leonberger?
Možná to je černý humor, ošklivá pomsta, poškozování cizí pověsti a tak dále a tak dále. Ale mě to nedá a dám vám radu.
Až někde potkáte mrtvého krtka, věřte, že to má na svědomí on a ona. Dva brblaví lidé (neslyšeli jste jejich pozdější poznámky) s golfovými holemi, kteří jdou odpalovat krtky.
Autor Orange, 28.12.2009
Přečteno 331x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí