Jak jsem se chtěl oběsit

Jak jsem se chtěl oběsit

Anotace: Úhel pohledu je trochu zasr. romantický. Co byste taky ode mne jiného čekali?

Sbírka: Povídky, reportáže a úvahy

A je to tady zase.

Chtěl jsem si psát hézké vzkazy s jednou literkou. Ale ona na mě nemá čas. Prý musí vyřídit nejdřív Karse, Maria, Zengeho, Gabkina, Sioraka, Čubíka, Bíšu a já nevím koho ještě. Než s těmito velikány Literu marně soupeřit, to se radši oběsím.

Jdu na půdu hrádku. To je to pravé místo na poslední chvilky. Hledám na půdě provaz. Někde tady musí být. Od posledka. To jsem tady chtěl pověsit vyslankyni berňáku. Že prý mám hrubé chyby v účetnictví. Když viděla provaz a trámy, rychle překlasifikovala chyby na drobné a nabídla se, že je sama opraví. Abych ukázal vstřícnost a pochopení, svázal jsem ji jen na dvě hodiny.

Provaz jsem našel, byl překvapivě na svém místě. Vážu si ho na krk. Ale co to? Provaz je od prachu špinavý až hanba. Jak budu vypadat? A celý den jsem se nekoupal, vždyť budu cítit! A ještě si pamatuji, že člověku po smrti povolí svěrače. Takovou ostudu bych nepřežil!

To se tady raději budu s vámi ještě nějakou dobu trápit!
Autor Zasr. romantik, 30.01.2010
Přečteno 686x
Tipy 28
Poslední tipující: To je ONA, takova, Iv, kuskus pruhovaná, pralinka, Divoženka1, Okřídlená Lištička, enigman, TetaKazi, ziriant, ...
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (9)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No jako vždycky :-) :-))

23.10.2010 00:22:00 | Iv

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))..to je paráda..jsem se fajn pobavila..dám si tě k oblíbeným..ačkoli v tuto dobu je mi to na prd,,jelikož nevím co s tím..kde mám jaké avéza..kde najdu nejnovějšá dílka..prostě nic..:))

26.08.2010 21:46:00 | sepotvkorunachstromu

Špinavý provaz je taky důvod :D

01.02.2010 20:41:00 | Okřídlená Lištička

Lépe než provazem své hrdlo spoutávat,
v modru si po nocích se slovy pohrávat...

31.01.2010 12:36:00 | TetaKazi

Nevěš se! Rád Ti přepustím některé ctitelky. Nestačím odpovídat. Jsem již stařík a Ty jsi v plné síle. Sám píšeš, jaké jsou následky. Sám bych se toho neodvážil, nemám kde a jsem smolař. Umývám se jednou za rok a loni
jsem zapomněl. Tak tu buď a piš!!!

30.01.2010 22:20:00 | Bíša

To jsi mě uklidnil, Laďo. Cylidr mám v zastavárně, bílou šálou jsem omotal kapající potrubí na toaletě a smoking je v čistírně...
Tak nevím, v čem bych šel na pohřeb...
:o)
Jiří senior

30.01.2010 21:50:00 | j.c.

Dobrovolně ti přepouštím svojí posici, ale na tu, která mi píše, mi nesahej, ta je moja !!!

30.01.2010 20:38:00 | Kars

To bys nám přece neudělal,vždyť mi tě máme rády,teda aspoň já.
A fakt,to by musel být pohled...a to pod tebou..jé,jé...
Jo a pořád čekám na dokončení plavby,tak s tím špagátem ještě nepospíchej.Ju?
Napřed doplout!!!Dík.

30.01.2010 19:47:00 | Květka Š.

Nemůžeš být vždycky středem pozornosti,
trpělivost, chlape, je pro muže ctností...
neházej hned literkám flintu do žita,
však se s tebou na stránkách taky počítá...

30.01.2010 19:36:00 | nejsembásník

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí