šestka vlevo nahoře

šestka vlevo nahoře

Anotace: nashledanou v úterý

Můj zubař každého vítá s úsměvem a nataženou pravicí. Je rychlý v úsudku i v jednání. Nepoužívá rukavice ani štít. Můj zubař mi při zákroku vždy natrhne koutek. Když se práce nedaří,mlátí nářadím. Pokaždé má jinou sestřičku. Pokaždé se loučí s úsměvem a nataženou pravicí.
Dnes mi čistil kanálky na šestce. Před měsícem na sedmičce a šlo to ztuha. Stejný průběh to mělo i dnes. Vás něco bolí? S odsávačkou, vrtačkou a jeho pravačkou v puse dávám najevo,že vše je ok. Tak proč se tak příšerně šklebíte? Proč tu pusu víc neotevřete? Když jsem se dostal do sedmičky, tak se přece dostanu i do tý šestky. Máte ty kanálky ucpaný a překroucený. Po půl hodině dostávám křeče do spodní čelisti a můj zubař mi musí držet mou neposlušnou hubu sám a násilím. Po levém spánku mi stéká pot a po zaplnění levého ucha pokračuje níž. Na úplném konci zad už cítím obrovské potní řečiště. Jsme u konce, platím 1 OOO kč. Omlouvám se za mou neposlušnou hubu, domlouvám další návštěvu a komplet mokrý odcházím do mrazivých ulic.
Autor Akyš, 05.02.2010
Přečteno 611x
Tipy 2
Poslední tipující: Maura
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí