O mě, o tobě, o nás, pro tebe, s tebou

O mě, o tobě, o nás, pro tebe, s tebou

Anotace: !

Ležela jsem na tvé hrudi a poslouchala tlukot tvého srdce. Byl silný, hlasitý a tak krásný a živý.
Jakoby nikdy neměl přestat. Byl rytmický a stálý.
Poslouchala bych ho celé dny.
Dával mi krásný pocit vědění, že žiješ.
Tvá ruka mě začala hladit po vlasech a já zavřela oči a zapamatovala jsem si ten pocit navěky.
Chtěla jsem, abys mě hladil stále a stále.
Znovu. Ještě jednou. Ještě jednou, prosím.
At to nikdy není naposled.

Tvůj dotek věčností voněl a tvá slova hřejivá byla.
Tvé ruce, ukazují mi jak se správně dívat na svět. Jak nepomlouvat nebe. Jak rozumět promlouvání duší. Tvé srdce mi ukazuje jak milovat, jak provonět život láskou.
Když ukazuješ na nebe, srdce se mi rozbuší a vidím celý náš svět.
Náš život bude krásný. Pár černých mraků občas přijde, ale to nevadí. Jsme totiž nesmrtelní a přežijeme všechno. Od zatažena až po bouřku a krupobití.
V mém srdci máš obrovské místo a to se nikdy nezmění. Bude tam vždy, at se stane co se stane.
Víš, kdybys tu nebyl, nežila bych.
Miluju tě a vždycky budu.
Budu ti to říkat celý život. Nikdy nepřestanu. Těhle slov není nikdy dost a měly by se opakovat pořád a pořád a pořád a pořád a pořád.................
Naše láska je věčná, nikdy neuhasne.
Tvůj dotek věčností voněl a tvá slova hřejivá byla.


Naše nezapomenutelné dny, jsou tak nádherné. Tak třpytivé, tak bolestné.
Bolestné proto, že jednou škončí. Nehci na to myslet, ale musím. Mám takový strach, že se blíží konec. Podivný pocit vědění. Podivný pocit bezmoci a beznadějného smutku, se slzami v očích.
Miluju tě víc než sůvj život a nikdy nedopustím, abychom byli bez sebe. Vždy a všude budeme spolu. Budeme spolu žít, budeme spolu milovat a budeme spolu umírat.
Nostalgické věty které právě ted píši, mi dávají neuvěřitelné neznámý pocit. Pocit zvláštního smíření a zároven vzteku, který nemůže vybuchnout na povrch. Zdá se to neuvěřitelné, že dva lidé jako my existují :)
Tak milující, navzájem se milující. Kdyby někdy někdo nevěřil, že takový lidé žili, máme důkazy :)
Dýchala bych za tebe a ty bys dýchal za mě. Jsi můj anděl, který mi dal nová křídla, i když už sám nemohl. Spolu máme svůj svět, do kterého nám nikdo nemůže. Nikoho tam nepustíme. Realita nám buší na pevné sklo, které se nikdy nerozbije. Spolu jsme neporazitelní a nesmrtelní.
Krásně naivní a přitom jsem o tom tak plně přesvědčena.
Jakobychom měli žít navěky.

Miluju tvůj úsměv.........když se na mě tak krásně usmíváš :)
Miluju tvůj smích..........který slyším, když mi není dobře :)
Miluju tvé oči.........které se na mě dívají :)
Miluju tvůj pohled.....kterým mi dáváš najevo, jak moc miluješ :)
Miluju tvé ruce.......které se mě jeměn dotýkají :)
Miluju tvé doteky........které na sobě cítím :)
Miluju tvá ústa......která mi říkají ta krásná slova :)
Miluju tvá slova.......kterými na mě promlouváš :)
Miluju ton tvého hlasu.......který slyším, když mi není dobře :)
Miluju tvou tvář........na kterou se můžu dívat celou věčnost :)
Miluju tvé vlasy........do kterých tak moc ráda sahám :)
Miluju tvé uši.......kterými mi vždy nasloucháš :)
Miluju tě celého........protože bez tebe by byl můj život o ničem. Byl by prázdný. Jen ty mi ukazuješ, jak moc jde člověka milovat a jak moc může být člověk milován. Díky tobě mohu tohle všechno cítit a prožívat. Miluju okamžiky, když jsem s tebou, protože je mi vždy nejlíp.
Najednou uteču od všech problémů, od všech strachů. Když jsem s tebou, můžu být sama sebou. Nemusím se kontrolovat, nemusím se přetvařovat. Ty jsi mi dovolil takhle krásně žít, aniž bych musela nosit nějakou masku. To jen díky tobě jsem taková, jaká jsem a i za to tě miluju.
Prožíváš semnou okamžiky štěstí i smutku. Při všem jsme spolu a já ti za to strašně děkuju!
Děkuju za to, že jsi.
Děkuju za to, že můžeme být spolu.
Budu s tebou v dobrém i zlém lásko má jediná.
Nikdy tě neopustím! Slibuji!
Miluju Tě :-* <3

Možná, že láska je právě tohle.
Neodcházet, když tě druhý potřebuje.
Když si myslí, že je na všechno sám.
Když mu není dobře.
Když je mu ublíženo.
Když je zklamaný celým světem.
Když už není nic, co by mu dávalo radost.
Možná, že tohle je láska.
Být tam, i kdyby se celé hodiny mělo mlčet.
I kdyby se nemělo dít vůbec nic.
Prostě tam být a svou přítomností dávat najevo, že nám na tom druhém milovaném záleží.
Neodcházet, když jsme potřeba.
Milovat, soucítit, být přítomni.
Tohle je láska.
Být s druhým a držet ho za ruku v nejtěžších chvílích jeho života.
No jasně, je to ona.....Prostě láska.
V jak zvláštních chvílích se objeví.
Je opravdu nepředvídatelná.
Láska.

Rozhodně tu to je krásné. S tebou.
Vždy se spolu můžeme ponořit do krásně laděných tónů nebeských kytar a sníme spolu.
Naše společné myšlenky nás utvrzují v tom, že se milujeme čím dál tím víc a já s tím souhlasím.
Děláš mi tu ráj a to ti nikdy nezapomenu.
Vždy tě budu milovat, lásko :-*

Jsi jediný, kdo mě slyší, když mlčím.
Jsi jediný, na kterého myslím celý den.
To tobě patří první i poslední myšlenka. To ty mi vždycky rozbušíš srdce, když už si myslím, že se zastavuje. Svojí láskou mi dáváš naději, o kterou si musím pečovat mnohem lépe než do ted.
Jsi jediný, kdo mi dá polibek, když mi není dobře.
S láskou vyslechneš můj problém a pohladíš mě.
Podíváš se na mě svýma velkýma, zelenýma očima a tiše zpíváš písen lásky semnou.
Podíváš se na mě a já jsem si jistá, že se mi nic nemůže stát. Že v tvém objetí mi nikdy nikdo neublíží, protože mu to nedovolíš.
Políbíš mě a já cítím věčnost.

Až se mě zeptají, zda jsem někdy poznala pravou a upřímnou lásku, odpovím že ano.
A když se mě zeptají, jak jsem poznala, že ta láska byla pravá, řeknu :

„Protože jsem cítila hřejivý pocit ve svém srdci. Když jsem byla s ním, když jsem šla za ním a i když jsem od něj odcházela. Když mě políbil, nechtěla jsem aby přestal.
Když mě objímal, nechtěla jsem aby mě pouštěl, protože jsem cítila nádherný pocit bezpečí.
Když jsme byli spolu, čas běžel jako o život a nás to mrzelo.
Celý den uběhl jako 60 minut, ale polibky na svých rtech ucítím navěky. Sex byl procítěný, silný a zároven něžný a láskyplný.
Jeho pusinky na člo, na nos, na tvář.................Ty dětské pusinky na moje rty, sladké jako med a plné lásky. Jeho doteky, kterými mi dával najevo, že mě miluje, když to slova nedokázala vyjádřit.
Jeho pohledy, kterými si mě prohlížel jako kdybych byla svatý obrázek. Jako kdybych byla to nejkrásnější, co kdy v životě viděl. Jeho láskyplné přezdívky, odendavání vlasů z očí, končíčí rozlučné pohledy, těšící se gesta, krásná mimika.
Pod mým úsměvem se i jeho vzteklý obličej mění na radostný obličej. Láska byla všude kolem, kdy jsme byli spolu a svět patřil nám. Existovali jsme jen my dva. On a já. Byl to náš život, ničí jiný.
Člověk prostě cítí, když miluje.“

A když by se mě ještě zeptali na další pocity, jen bych s blaženým úsměvem koukala před sebe a přála bych jim cítit tu samou krásu.

Hebká tvárnost promarněných hodin bez jediného slova, je přímo zdrcující.
Barová okna se otvírají a jemnost něžných dní teprve začíná.
Slitování kroků rychlých, začala jsem uctívat.....Aby slaďoučká melodie našich dní, nikdy nepřestala doznívat.

Jsi první, kdo se na mě z mojí hlavy směje,
kdo odnáší ranní kapky Metoděje,
první, kdo změnit chce semnou svět
a chce to udělat dnes, ted hned.
Můj jediný jsi ty a to se nezmění,
náš příběh je krásný a není jiné znění.
Miluju tě navždy, ty mě nejlíp znáš,
tenhle krásný sen, bude vždycky jenom náš.
Jsi první a poslední koho miluju.
Miluju tě!




Každé ráno se objímali, jakoby mělo být poslední.
Tiskli se k sobě a minuty plynuly. Jako řeka, která se krčí na úpatí velkých rozlehlých skal.
Cítila se s ním jako v nebi. Jako princezna v krásné pohádce. Jakoby to ani nebyla pravda.
Něco tak krásného existuje? Ano, existuje a dokonce i žije.
Pocity které zažívala s ním, byly nádherné. Silné, hluboké a smyslné. Hltala ho všemi smysly.
Jejich oči na sebe vždy upřeně koukaly a nemohly se vynadívat.
Chtěla se ho dotýkat, pořád!
Být v jeho objetí, cítit jeho rty na svých.
Okamžiky s ním, prožívala celým svým tělem a duší, stejně jako ho milovala.
I když to někdy tak nevypadalo, byla mu zcela odevzdaná.
Milovala chvíle, kdy se k sobě mohli bez starostí přitulit a cítit tělo toho druhého. Jeho krásné a dlouhé pohledy jí dávaly naději a ubezpečení, že to nikdy neskončí. Že to bude trvat navěky.
Že at se stane co se stane, budou se milovat. Ani smrt je nerozdělí. Ani smrt.
Jsou tu pro sebe. On pro ni a ona pro něho. Aby světu ukázali, jak vypadá opravdová láska.
Nejraději by od sebe nikdy neodcházeli. Nikdy by se neloučili. Byli by pořád spolu. Jen spolu.
Jen oni dva a jejich svět. Jejich občas prochmurný, ale přesto krásný svět.
Každé ráno se objímali, jakoby mělo být poslední.
Cítila se s ním jako v nebi. Jako princezna v krásné pohádce.

Chvílím s tebou se nic nevyrovná.
Láskyplné mlčení.......Miluju tě!
V každé době, v každém ročním období, všude chci být s tebou.
Až navěky. Dokud naposledy nevydechneme.
Budu tě milovat až dokonce svého/našeho života.

Vždy si říkám „Ne neboj se, ted přejdi do reality a neboj se, nci se mu nestane! Nemůže. Jen si to namlouváš, máš o něj prostě strach. Ten mají o své nejmilovanšjí všichni.“........
A najednou se přesunu do reality a pořád to tu je. Je to totiž realita.
Realita, kterou nevymažu. Může se ti cokoliv stát a já tomu nezabráním. Nemohu tomu zabránit!
Prostě nemůžu a uvntiř mě to rve. Bojím se, až mi jednou budeš umírat před očima a já budu nucena jen stát a nemůžu nic víc.
To mě zabije.
Tolik tě miluju a at se stane cokoliv, nezmění se to. Nikdy a navždy.

Ty lásko, ty jsi to nejúžasnější, nejbáječnější, nejkrásnější, co mě v životě mohlo potkat.
Jsi moje největší láska. První a poslední. Jediná a opravdová. Ta nejupřímnější.
Tobě se nikdo nevyrovná! Jen s tebou chci být! Jen tobě patří mé srdce! Jen tobě jsem celá odevzdaná! Jen ty mě smíš vlastnit! Jen tebe miluju!
Dýchala bych za tebe, kdyby to bylo třeba. Svůj život chci prožít jen s tebou.
Když řeknu „my“ chvěje se mi celé tělo radostí a láskou k tobě. Miluju tě a mé city se nedají vyjádřit. Jsou tak silné, hluboké, upřímné. Nedají se napsat. Musíš mi prostě jen věřit. Mrzí mě, že to došlo v tvých pocitech tak daleko, že si myslíš, že jsi v mém životě jen omyl. Nejsi. Jsi nádherný a v mém životě jsi tím nejcennějším, nejstabilnějším a nejmilovanějším.
To se nikdy nezmění.
Budu tě milovat navěky, lásko.
Tvá Lucinka Raydenová.

Čas je na naší straně lásko.
My nikdy nezestárneme.
Neznáme sekundy, ani minuty, natiž hodiny či dny!
„Miluju tě!“ - „Taky tě miluju!“
My nikdy nezestárneme. Život je tu pro nás. Nebe je tu pro nás. Slunce také a země? Ta pevná země, půda pod nohama. Pevná půda pod nohama, na ní zelená nebo tmavě hnedá tráva, podle období. Někdy i bílá, sněhem posypaná, tráva.
Lehneme si do ní jako do peřin. Přikryjeme se obláčkem který vezmeme z nebe.
Nikomu to nebude vadit, máme to jistě dovolené.
Lehneme si vedle sebe. Já na tvou hruď, ty mě obejmeš kolem ramen a pevně mě držíš.
Koukáme na sebe a čas se zastaví. Hodiny netikají. Svět se zastaví. Lidé přestanou chodit a stojí na tom samém místě, ani se nehnou.
Čekají, až nám se zachce zvednout se.
Budou čekat navěky.
A budou stát navěky, protože čs lásko, čas je na naší straně.
Miluju tě!


Najednou, jakobychom konečně poznávali tu lásku, vid miláčku?
Přenesli jsme se přes velice těžké období a já cítím, jako bychom se ustalovali v našich citech, v našich povahách. Konečně jsme přišli na to, že se musíme trochu změnit. Ne úplně, ale musíme.
Jinak bychom spolu nemohli být. Raději tu obět přineseme, než abychom žili bez sebe.
Ano, raději se změníme, než abychom se rozešli, abychom se opustili.
Jakoby se všechno mezi námi dělo poprvé :) Jsme před sebou otevřenější, včerejší sex po dvou měsících, byl jako poprvé a přitom tak uvolněný, beze stresu. Mazlení, líbání a hlazení, jako poprvé co jsi na mě sáhnul. Taky mnou proudilo celým tělem. Jen ted, při tom všem, cítím hluboký cit. Mnohem hlubší než na začátku. Miluju tě lásko.
S tebou chci prožít celý život a budeme ho mít krásný. Spolu přežijeme všechno! :-*
Museli jsme holt dostat tu obrovskou facku, abychom si uvědomili, že si sebe máme vážit a respektovat se. Jako bychom do té doby s těmi city a s tím vztahem jako celkem, neuměli nakládat, ale ted? Vše je jak má být. Je nám spolu krásně :-*
Žádné zbytečné hádky, respektování toho druhého a krásné pocity během našich chvil a společných okamžiků :-*
MILUJU TĚ a to se nikdy nezmění.

Už jsme se viděli plakat, viděli jsme se usmívat, viděli jsme se zlobit.
Viděli jsme se ve spoustě lidských i nelidských situacích.
Vždy jsem se bála toho, aby mě někdo znal tak dobře jako ty, ale nevadí mi to. Naopak, mám pocit krásného souznění a tobě jen stačí, když se mi podíváš do očí a víš, co se ve mně odehrává, nad čím přemýšlím, jestli jsem smutná nebo naštvaná. Jen se podíváš do očí a vidíš.
To samé mám já u tebe.
Jsme spolu deset měsíců a ještě máme celý život na to, abychom se mohli dál poznávat :)
I když se nám stalo hodně špatných věcí, my je přežili. O to silnější jsme.
Miluju tě miláčku :-*
Na naší lásku nemsíme nikdy zapomínat, protože tam bude vždycky, jen v některých určitých obdobích bude trochu zatlučená. To se ale stává.
Miluju tě!
Autor PoeziGirl, 06.02.2010
Přečteno 844x
Tipy 1
Poslední tipující: enigman
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí