O Pejskovi

O Pejskovi

Anotace: Je to příběh o pejskovi,který to neměl ve svém psím životě zrvona jednoduché...

Proč mi každý ubližuje??Jsem přece eště malé štěňátko.Pokaždé,když jsem příjde můj pán,vlezu si do boudy a čekám…,jakou bude mít náladu.Jestli mě pohladí a nebo uhodí.Když má dobrý den tak mi i dá dokonce najíst.Ale jakmile se mu něco stane musí si to hned na mně vybýt.Co jsme komu udělal?Moc bych si přál být hýčkán ,jako sousedovic pes Alík…Ten se má ,jak já mu závidím.Dokonce snima i spí v posteli.Má tak hodnou paničku ,která mi občas hodí něco k snětku.Ale co to je??Přijíždí nějaké auto a hádají se s mím pánem.Někam ho vezou.Těd jdou za mnou…néé já nechcííí já se vás bojíím…běžte pryč!!!Já kousnu vrrrrr…….Co to je?Kde to jsem??Počkat co je támhle napsané útulek??Co to je???Jak běží čas pochopil jsem.Ale kdy si mě někdo vezme?!Sice jsou tady na mě moc hodný,ale já bych chtěl jen svého páníčka..Jéé někdo jsem jde.Ty jsi mi,ale hezký malí človíček a jak voníš.Neboj já tě nekousnu.Kam jdeš?Neodcházej vem si mě k sobě!!Budu hodný slibuji!!!Ach jo nikdo mě nechce…Snad jednou příjde páníček co by mě měl rád…Těd přišla teta jé jdeme na procházku.Ale kde to jsme?Cože to říkala tady je můj pelíšek?Že by si mě konečně někdo vzal?!....Běží čas a já jsem rád že aspoň zbytek mého nešťastného života bude mít šťastný konec…
Autor sindy, 11.02.2010
Přečteno 254x
Tipy 2
Poslední tipující: Divion
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí