Taková malá pravda....

Taková malá pravda....

Anotace: Jenže ona by ráda, toho přítele, co pro ní pokaždé měl to vlídno slůvko a rozesmál jí z největších chmurů :(

Lucy chodila a plánovala si život s Markusem, kterého poznala přes internet,nebo ji mile oslovil a ona zase měla na co se těšit a tím byly sms-ky od něj a vzkazy na profilu. Za každou cenu se chtěla naučit dělat obrázky a i videa, aby mu mohla tvořit vlastní. Jednou na chatu s Markusem ji oslovil Javier a Markuse oslovila jiná dívka a tak aby měli klid jen na sebe dali každému z nich co je oslovil kontak na jeden druhému, ale ona se neozvala a pak Lucy Javier oslovil na vzkazníku, že čekal, ale ona se neozvala, leč byl o dost mladší od Lucy, stali se s Javierem dost velcí přátelé a začali si denně psát. Ona se učila ta videa a obrázky pro Markuse, aby mohla dávat mu vlastní, které vyjadřovali kus z ní na nástěnku, ale Markus za tím viděl něco víc a myslel si, že svůj čas věnuje Javierovi. Tak jí dal na výběr, že si přeje, aby Javiera začala omezovat a odepisovala mu v intervalu 10min, nebo on sám, čekal v intervalu 2min, což se mu zdálo dlouhé. Lucy ten celý rozhovor poslala Javierovi a ten se moc podivoval proč by měl 10min čekat, když mu odepisuje kolikrát i v delších intervalech, než je 10min. Uvědomila si, že by Javiera do toho neměla zatahovat a omluvila se mu, ale on psal, že si toho moc váží. Nebo jejich přátelství se stalo dosti pevné a jeden na druhého se pokaždé moc těšili. Měla přítele do deště. Vlastně si vybrala přátelství!
Javier se vůči ní začal podivínsky měnit a kolikrát se i odmlčel na dlouhý čas, nebo cosi vyčetl, ale její nejlepší přítelkyně Aysha ji jen nadhodila, jestli Javier není do ní náhodou zamilovaný a Lucy začala nad tím víc a víc přemýšlet a uvědomovat si, že to asi i tak bude. Sama neví proč, ale vyznala mu své city a nakonec on jí také, zase měla komu psát sms-ky a na koho se těšit, ale on jí nechtěl věřit, asi kvůli věkovému rozdílu. Jejich vztah začal krásně a pohádkově do doby než za ním poprvé přijela, to se celý vztah otočil a ona nechápe proč se tak stalo :( Javier byl dosti stydliví a skoro nemluvil, měla sebou bratra a s jeho pomocí se jim povedlo Javierovi rozvázat jazyk a cestou na koupaliště, to byl ten co ho znala na chatu, nebo prohlásil, když jí bylo divné, že je takové ticho, že si to ticho užívají, bo konečně chvilku mlčí a to ji rozesmálo, nebo tak ho znala! On byl jediný, kdo mohl říct drzou hlášku na její adresu, aníž by se čertila, spíš jí to rozesmívalo a smály se s Ayshou hlavně jeho hlášce: "At žije demence!" Také milovala jeho veřejný vzkaz k ní, který bohužel brzy a Lucy neví proč smazal:"Aj kdyby sis ty vlasy ostříhala tak budeš pořád stejně tak (krásně ) blbá :D:-*MTMR"
Našel si novou kámošku, která pro něj asi znamená víc než ona, a začali hádky, nebo ona kolikrát čeká a on se kolikrát zatají a dá inkognito a tak Lucy si našla novou zálibu, při které poznává spousty nových přátel, a tak už nepíše vehementně sms-ky jako dřív a to Javierovi nejde do hlavy a tak se jí snaží zakázat její novou zálibu a že to spolem všechno pěkně zruší, přitom jí krom rodiny a Ayshi zbylo už jen to. On jí obvinuje, že žárlí na Beatu, jeho nejlepší kamarádku, kvůli které on i cítí úzkosti a Lucy, když něco je obviní ze lži, nebo zase jen slíbila a nepřijela! A hádky a hádky a nejvíc jí ted zarazila smska co jí poslal on, ale je pro něj od Beaty a přesně zní:"Tebe mě brát nebude..To prostě ty jsi kámoš,tk se mi do tebe nebude nikdo srát ;-)..Tk nesmí ani žárlit:-D..Ae tk než dojdeme........" a tak dále. Ten začátek Lucy moc zajímal, nebo ona mu ani jednou jedenkrát nedala na výběr! Nezakázala mu přátelství! A Beata má přítele a je pravda, že trochu víc Lucy žárlí, ale co by řekla Beata, kdyby její miláček na ní neměl vůbec čas a dával se raději na chatu inkognito, jen aby si psal s nejlepší kámoškou? Asi by jí to moc nepovzbudilo, hlavně kdyby celé dny jen čekala a on si do 1h do rána psal a celý den jen s tou kámoškou :'(A ona celou dobu čeká jen na dvě vysvětlení a to hlavně, s tou sms od Beaty, nebo ona na rozdíl od něj mu na vybranou nedala, jestli Beata či její záliba! Ještě si moc dobře pamatuje, jak to skončilo s Markusem, když jí dal navýběr a nehodlá opakovat jeho chybu!No Beatě její miláček lásku dost vyznává, asi necítí a necítila nikdy to co Lucy, bo se jí ani nikdy nesnažila pochopit. Ona Lucy je ráda, že Javier má Beatu, nebo jí samotné chybí přítel s kterým by si pokecala a kterej by jí podpořil a ona by se mohla těšit na jeho sms-ky a vzkazy a kdo by s ní se zasmál a kdo by s Ayshou jí pomlouval na chatu, když není u pc, že tajně kouří v křoví. Žárlí, ale víc, jak na to, že by ho měla jen pro sebe, tak na to přátelství :( a ted? Ted nemá ani lásku a ani kamaráda do deště! Tak moc by si přála, kdyby chodil s Beatou :( možná by pak neztratila nikdy přítele jeho formátu, protože když jí bylo nejhůř, věděla, že má pořád ještě jeho :'(!Dřív jí jeho hlášky neuráželi, ale ted jí projedou srdcem, jako dýka, ale protože ví, že jí ranit opravdu chtěl! Ona ví, že Beatě by to neřekl a taky ví, že ta to ani nezná od svého přítele! Pořád jen on a Beata řeší, že Lucy žárlí, ano svým způsobem to tak je, ale na druhou stranu by jim to i přála, nebo Lucy prokoukla trochu do jeho duše a zná ho líp, než Beata, zná ho po všech směrěch. Lucy má i Baetu ráda, a ted vážně, Beata je moc fajn, ale Beata si asi jen myslí, že Lucy chce bránit jejich přátelství,ale tak to vůbec není! Kdyby Beata aspon někdy pocítila tu úzkost a tíživí pocit, při celém dni čekání na sms-ku a i příchodu na chat svého miláčka, který by nedošel a ona pak zjistila, že tam byl celou tu dobu, ale inkognito s jeho nej. kamarádkou, jak by se cítila? Tady nejde o to, že tam byl s Beatou, ale že se zatajil Lucy a to nebylo poprvé a ani jen jednou. Jak by Beatě asi bylo? Dost mizerně! A stejně se Lucy nesnažila ani jednou jedinkrát pochopit :'(. Lucy nechce Beatu na svou stranu, ale aby pochopila, jak se cítí, než jí začne házet klacky pod nohy :'(. A aby pochopila, že ani jednou jedinkrát mu nezakázala ji a jejich přátelství na rozdíl od Javiera, který se jí snažil zakázat její zálibu, které přišla na chut a poznala při tom věčném čekání na něj na chatu a u telefonu. Dřív pro něj mobil nebyl ani důležitý, ted co zná Beatu je mu nepostradatelným a dřív Lucy nadával, že telefon není vše, tak přestala lpět na mobilu, našla si svou zálibu a ted, když Javiera zanedbává v těch zprávách, jemu to je velice divné, není na to u ní zvyklí, tak najednou, tak za tím hledá něco jiného! Její zálibu, ale tu jí nezakáže! Skončí s ní až ona sama bude chtít, protože jak jinak se zabavit čekáním na něj? Přece jedině něčím co jí baví! A Beatě ani nedošlo to, že ona sama Lucy mu nastavila na telefoně službu, kdy má volání a smsky jen za minimální poplatek na týden, (ale pozor Beatě), přičemž tuto službu Lucy má sama u Javiera nastavenou a Lucy neudělala ani scénku, spíš naopak, hádala se s Javierem, aby už si konečně Beatu nastavil do té služby, bo jí umožnil Beatu mu takhle nastavit!
Jak by bylo asi Beatě, kdyby tu službu měl takhle nastavenou její miláček u jiné? Moc do smíchu by jí asi nebylo! Nj i tohle je život a když někoho člověk nechce pochopit, nepochopí ho za celé život do doby, kdy se sám nedostane do stejné bo podobné situace a pak mu dost věcí docvakne. Vždyt Lucy nikomu přátelství nezakazuje a chtěla být také kámoška, hledala jen pochopení, které už nenalézá ani u své lásky, jen nadávky, výsměšky a já nevím co ještě, ale každá nová smska od něj je jen většinou ostrou dýkou co jen projede hluboko a hloubš dál do srdce!
Autor Labanda, 21.02.2010
Přečteno 354x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Přátelství dokáže mít velkou váhu, to opravdu ano, leckdy se vyrovná váze lásky. Člověk málo kdy chce lecco pochopit, připustit si, ale kdy na to přinde, mnohdy je pozdě. Možno proto stále dochází k různým nedorozuměním a ubližováním jak sama sebe, tak druhým v jakékoliv podobě a to je opravdu smutné a bolestné, více, než samotný rozchod.

21.02.2010 11:59:00 | NikitaNikaT.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí