Ranní hlava

Ranní hlava

Anotace: O jenom mladém muži, co má trávu rád

Pomalu začal nabývat vědomí... zašmátral pod polštářem hledajíc telefon. Nemůže ho najít. Mírně rozladěně zapne lampičku kterou má hned vedle postele. Telefon leží vedle matrace. Cosi si pro sebe zabručí a pomalu se zvedne. Promne si oči a protáhne se.přemýšlií nad tím kolik má času. Opět se podívá na telefon a zjistí že je půl šesté.

Sedne si na židli a zapálí si cígo. S nepřítomným pohledem otvírá šuplík a vyndavá Djittu. "Ještě že tam alespoň zbylo na hlavu" řekne si. Narve si bongo.

Dohulí ho, Pak vyleje prekouřenou vodu z okna a uklidí si bongo do batohu. Rozhlíží se po pokoji co všechno ještě dnes bude potřebovat s sebou. Nahazí učebnice do batohu,ještě si zbalí drtičku, djittu, cíga a pár podobných kravin.Vyjde z pokoje a zavře dveře. Na chvíli se zastaví a zamyslí se zda má skutečně všechno. Kontrolni ohmat kapes.. a jde se po schodech dolu za matkou do kuchyně dát kafe. Dopije kafe a už má na spěch.. Taktak dobíhá vlak a jede do školy...
Autor Ready2Destroy, 02.03.2010
Přečteno 329x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí