Cigáro

Cigáro

Anotace: Požitek a smrt

Cigáro márnice a spalovna
Kouř, dým, žár, oheň,voda,vzduch.Je toho hodně.Takhle to nestačí.Je tam chuť.Ne to není chuť.Musím ji mít.Už ji mám.Je to tady.Motá se mi hlava.To je ono.Smrdím.Ne voním.Dýchám.Nic necítím.Kouřím, už to cítím.Je to jiné.
Kašlu.Neznám důvod.Něco tam píšou.Jo, to je ten důvod.
Kašlu na něj, kašlu i já.Není mi dobře, dám si ji.Nepomáhá to.Dám si jich víc.Ani to ne.Už mne vezou.
A je to, nemám ji.Už ji nebudu potřebovat.Chybí mi.Dávají mi kyslík.Nic necítím.Chci ji, zase kyslík.
Není to ono.Teď už to musí stačit.Nestačí.Třesu se.
To bude tím.Mé tělo ji potřebuje né kyslík.Dám si ji.
Už mne vezou.Vezou mne jinam, tam to neznám.Je tam zima.
Nic mi nedali.Už mi to dali.Aspoň mi není taková zima.
Dlouho tam čekám.Pak mluví o mně a já jdu.Nejdu, jedu po kolejích.Je tam teplo.Docela dost velký.Je tam i kouř.To jsem si oddychl.Stoupám s ním.Mám ho jsem jeho součástí.
Autor umělec2, 13.12.2005
Přečteno 464x
Tipy 2
Poslední tipující: Judita
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (4x)

Komentáře

No... jestli ji ten pode mnou na modrou dal tak asi koukal jak nic neviděl páč komu by se chtělo myslet kde vládne bohužel ne rádoby zoufalá nýbrž zoufalá fakt mám taky ráda ale mozek je sval a tak po kavárně posilovnu

Komentář k povídce:
Vole... :-D :-D :-D

30.11.2007 00:18:00 | Judita

Čau. Tak musim říct, že kdyby si dal další, určitě nebudu proti, protože tohle je jedno z nejlepších, co jsem tu poslední dobou četla. Pomalu už sem sem chtěla přestat chodit, ale ty mě přesvědčuješ, že bych tu tomu ještě měla dát šanci. Jen tak dál.

13.12.2005 20:22:00 | Zolka

Už jsem to jednou zveřejnil, přijde mi to dobrý tak to dám repete.On mne nikdo nezná tak mne nikdo nečte a to je mi líto.Když mne budete číst přidám další a rád.

13.12.2005 08:33:00 | umělec2

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí