Tak trochu ze života...

Tak trochu ze života...

Anotace: Tohle se snad ani nedá popsat. Je to prostě život:-((

Ta dívka seděla v temném pokoji, dívala se z okna a přemýšlela. Vzpomínala na to, co bylo přesně před rokem. Byla s ním. Zrovna v tuto dobu vystoupali schody na Petřínskou rozhlednu, kde se začali dlouze a vášnivě líbat.
Miloval ji, byla pro něho vším. A stejně tak on byl vším pro ni. Nedovedla si představit život bez něho, bez toho kluka, co si hraje na bůh ví co a přitom je úplně obyčejný. Všichni to o něm říkají, ale pravda to není.Jen ona ví, že je velmi výjimečný. Na první pohled ji uchvátil. A od té doby ho milovala.
Jenže osud jim nepřál. Té dívce postavil do cesty zlo. Zlo v podobě jeho bývalé. Prý ji má zase rád.Aha, tak proto ji nazval už několikrát jejím jménem... Párkrát ji podvedl, ale nakonec se k té "holce" přeci jen vrátil. Bylo mu jedno, že té první, jeho pravé lásce věnoval několik měsíců, zasnoubil se s ní...a že ho pořád milovala.
Více než vlastní život.....Nezáleželo mu na tom. Ona mu totiž dala všechno. Všechno, jen ne sebe. A to byla chyba.
A teď za to platí.
Autor Adelka, 05.11.2004
Přečteno 1016x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (3x)

Komentáře

je to krásný jen si myslím že to nebyla chyba té holky.Ten kluk byl.....hm prostě kluk :)

15.02.2007 18:40:00 | Manndarinka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí