Láska na první pohled

Láska na první pohled

Anotace: hodně mě ta osoba zklamala

Byl srpen a já se sešla s kamarádkou. Řekla mi, že se má sejít ještě s kamarádem, kterého dlouho neviděla. Stály jsme na autobusáku a zachvíli přišel. Byl sympatický a docela se mi líbil. Chodil s náma po městě a povídali jsme si. Zastavili jsme se v parku, začínalo být chladno a tak jsem se šla domů převléknout. Za deset minut jsem byla zpět. Kdo ví co si ty dva mezitím povídali. Opět jsme se vydali do města, byla pouť, všude samé stánky a kolotoče. Kámoška mě vytáhla na Calypso. Byla to paráda. Šla jsem na něj ještě jednou, ale s ním.
Bylo kolem deváté večer a kámoška musela jít. Vyprovodili jsme jí do parku, kde se sešla s rodičema. Zůstala jsem s ním sama, znovu jsme se procházeli a on mě náhle vzal kolem pasu. Podívala jsem se mu do očí a také ho objala. Okolo půlnoci jsem musela jít domů. Šel mě vyprovodit. Stáli jsme před mým domem. Zadívali se do sebe a začali se líbat. Byla jsem v sedmém nebi a než jsme se rozloučili zeptal se mě: Jak dlouho se známe? Nebylo to ani pět hodin. Zdálo se mi, že ho znám celý život. Byla to lása na první pohled.
Druhý den jsme se sešli. Sedli si v parku pod strom a vášnivě se líbali. Lidi kolem jsme vůbec nevnímali.
Třetí den, kdy končila pouť, byl nekrásnější. Ten den jsem měla narozeniny. Šli jsme kolem stánku s perníkama. Koupil mi krásné a velké srdce s nápisem: Miluji tě zlatíčko. Chtělo se mi plakat dojetím a zároveň smutkem z toho, že čas jeho odjezdu se blížil. Odešli jsme na náměstí kde hrála jedna skupina. Moc jsme z toho neviděli, pořád jsme se líbali. POtom jsme šli k potoku a posadili se na zeď. Hladil mě po stehnech a břiše. Libali jsme se a jako na potvoru nás vyrušila jedna babka a pořád na nás zírala. Tak jsme se zvedli a šli čekat na jeho autobus. Přála jsem si, aby ten den nikdy neskončil a on zůstal se mnou. Bohužel zanedlouho autobus přijel. Rozloučili se a on mi slíbil, že za mnou přijede. Naposledy jsme se políbili, začalo pršet. Šla jsem domů smutná a s myšlenkami jestli ho ještě vůbec někdy uvidím.
Za tři dny mi přišla SMS. Byla od něj. Psal, že jede za mnou. Opět se mi vrátila záře do očí. Čekala jsem na něj na busáku. Přijel, políbil mě a šli jsme so parku. Seděli jsme na lavičce, povídali si, líbali se. Všude mě hladil. Posadila jsem se na jeho klín a objala ho. Tulili jsme se k sobě. Bylo to nádherné, ale bohužel se čas krátil a opět nastala doba loučení.
Tentokrát byla řada na mně. Po třech dnech jsem dorazila k němu. Strávili jsme spolu krásné čtyři dny. Seznámil mě s jeho kámošema, s jeho rodinou a já ho seznámila s mojí. Čas mého odjezdu se blížil, vyprovodil mě a slíbil, že přijede.
Nemohla jsem se dočkat. Den jeho příjezdu se blížil a já se nemohla dočkat. Přišla mi SMS: Promiň nemůžu přijet, něco mi do toho vlezlo, přijedu co nejdřív, miluju tě. Vzala jsem to v pohodě, jenže jsem netušila co přijde za pár dní. Neozýval se, prý si zapomněl mobil v šatně, když měl fobal. Po dvou dnech se objevil na ICQ. Psal mi jak mu chybim a takový ty řeči jak mě má rád. Byla jsem šťastná do té doby než napsal JE KONEC. Prý na mě nemá čas, kvůli škole a fotbalu bychom se vídali jen občas. Ptal se jestli jsem v pohodě, já řekla, že jo, ale nebyla jsem. Slzy se nedaly zastavit. Pořád se mi v hlavě promítali vzpomínky na ty krásné chvíle s ním. Po čase jsem se s tím smířila, ale pořád jsem na něj myslela.
Asi po třech měsících jsem se dozvěděla, že má holku, byla jsem trochu smutná, ale něco v hlavě mi říkálo: neboj se, to nevydrží dlouho. Byli spolu asi měsíc, my jen tři týdny. Spadl mi kámen ze srdce a hlavou mi probleskla myšlenka: je zase volný. Doufala jsem v naději, že by jsme to mohli vrátit zpět. Protože po jeho rozchodu s ní, jsme si opět začali psát. Prý, že jsem byla nejlepší holka co kdy měl. Já blbá mu psala taky podobný věci a že mi chybí.
Po půl roce jsme se sešli. Měla jsem z toho divný pocit. Ani mi nedal pusu na uvítanou. Už jsme si neměli skoro co říct. Byla zima, všude hromady sněhu. Vzal mě do náručí a chtěl mě tam hodit, neudělal to. Zadívali jsme se do očí a já husa čekala něco víc, ale on mě položil zpět na zem. Šli jsme domů. Když jsme se loučili, dala jsem mu pusu. Neopětoval ji. Přesto jsme se další den sešli. Prošli jsme město a on musel čekat na mamku a pomoct jí s nákupem.
Večermi poslal SMS, jestli s ním a kámošema pojedu na diskotéku a já naivka souhlasila. Diskotéka byla skvělá až na to, že mě tam nechal samotnou. Tancoval s jinýma holkama a mě to bylo trochu líto, protože se mi ani trošku něvěnoval, když mě tam pozval. Na ploužáka jsem ho vyzvala já, on by pro mě asi nepřišel. Ani jsme ho nedotancovali, řekl mi jetli chci ještě tancovat ať jdu s jeho kámošem, kterej měl hlavu samej dred (nemam ráda dredy)a byl skoro o deset let starší než já. Hodně mě naštval, toho kluka jsem se nemohla zbavit po zbytek noci. Naštěstí mi potom představil ještě jednoho kámoše, kterej nás vezl domů. Vypadal v pohodě, tancovali jsme spolu a povídali si. Taky mě pozval na pití. V tu chvíli jsem byla ráda, že tam mám s kým být. Když jsem občas zahlídla jeho, byl pokaždý s jinou.
Diskotéka skončila a jeli jsme domů. Vystupovali jsme jako poslední. On šel domů a já k sestřence. Silnice byla namrzlá a on se smekl a spadl. V duchu jsem si říkala: to máš za to. Od té doby se neozval a já na něj nemyslím. Do hlavy se mi vkradl jeho kamarád Pavel, se kterým jsem se nedávno potkala na jiné diskotéce a znovu s ním tančila.
Autor Nykita, 28.03.2010
Přečteno 289x
Tipy 1
Poslední tipující: lexus
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

no ja nevim, nestojí to za nic. je to nudny a ne moc dobre napsany. tvoje zkusenost me mrzi, ale jsi mlada. ten pravy prijde a psani taky pujde lip

28.03.2010 23:09:00 | the_carrion

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí