Světýlko, Sušenka:D

Světýlko, Sušenka:D

Anotace: Stačí jediný významný pohled a hned se jejich svět obalí smíchem a září jejich bílých vyceněných zubů, ze kterých se řine zvuk, který by kdekdo nazval smíchem.

Stačí jediný významný pohled a hned se jejich svět obalí smíchem a září jejich bílých vyceněných zubů, ze kterých se řine zvuk, který by kdekdo nazval smíchem. Jejich svět se točil okolo několika pro ně velice významných věcí. Můžeme překročit jak se poznaly, jak k sobě našly cestu a jak se jejich myšlenky zatočily do kolotoče, ve kterém se nachází dnes. Zkusme mu dát nějakou barvu. Barva, která vystihuje to pouto, které by doufejme žádná z nich nechtěla přetrhnout je modrá. Nebudeme se ani zabývat jestli je ta světlá, či tmavá, prostě a jednoduše modrá. Pár slov, které se k nim neúprosně přilnuly jako klíště, které z nich vysává krev, ale toto Vám naopak dá novou chuť do života. Tak teda pár slov k nim se vztahujících jsou čmoud, hlahol, juta, sušenka, zíbrt, cízr, angel, jakýkoliv student ČVUT a ještě spousty slov, které neodvratně změnily alespoň život jedné z nich. V 7 hodin ráno na nejmenované zastávce metra se ty dvě na sebe usmějí i přesto, že prostředí, ve kterém musí jejich přátelství přetrvávat není zrovna nejlepší pro jejich nadechnutí se do života. Ale i tam je jejich přátelství pečlivě obrněno před roztoči, kteří jim rozežírají jejich velmi silně vyvinutou obranu před nimi. Někdy to ovšem nepomáhá, jejich útočnost je někdy až k pláčihodná. Jsou jako špína, dostanou se Vám i pod nehty a vysávají z nich každičkou kapku smíchu, který si na ten den pro sebe připravily. Přeskočíme další líčení roztočů, které je vlastně naprosto zbytečné a přesuneme se k tomu když Sušenka a Piškot zažívají chvíle, které patří jen těm dvoum, jejichž myšlenky nejsou určitě z tohoto světa. Chvíle, ve kterých rozebírají roztoče a jejich život do sebemenší odchylky od jejich vlatní reality. To jen Berušky si to mohou dovolit. Ještě k nim má patřit jedna Beruška, ale ta je brzy opustí a ostatní Berušky mají o ní strach. Ale vraťme k těm prvním dvou, o kterých se jednoho dne určitě bude psát alespoň v kronikách. Ano, o dvou Beruškách, o Sušence a Piškotkovi, o Světýlku a Zíbrtovi, o Batče a Nikče, protože tyhle dvě k sobě patří navždy.. Protože jim patří svět a na Roztoče si koupí RAID!! Protože já ji miluji a ona mi dala sílu na to, co bych sama nezvládla...

Miluju tě světýlko :-***
Autor Haminka, 02.06.2010
Přečteno 299x
Tipy 1
Poslední tipující: Bíša
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí