Střípky pochopení aneb dlouhá noc psychopatické romantičky

Střípky pochopení aneb dlouhá noc psychopatické romantičky

Anotace: deník? nikdy.. jen pár pocitů .. co dokážou drogy

00:13

Je čtvrtek ráno, těším se na dnešní den a večer,konečně po dlouhé době uvidím kamarády a popijeme...
Domů nedocházím ještě ten den, absintová víla mi zakázala chodit domů s varováním,že pokud neposlechnu ukradne mi boty..zůstávám.
Ještě ten večer-noc a ráno je se mnou zase on, sedíme vedle sebe a pozorujeme se,zbytek lidí se skvěle dál baví a my dva jen tiše sedíme.. pak chytne mne za ruku a dá mi pusu na čelo ,,Dobrou Annie,ještě se uvidíme" ,,Dobrou Jacku",tiše zašeptám a dál se ubírám do svých myšlenek..

Pátek 7 hodin ráno-cizí byt, cizí pokoj, cizí postel.. spíše gauč..
Původní plány se bortí,výprava na festival opožděna.. cože já o tom neuvažovala předtím?..
Po pochopení co se zase děje rychlé dokodrcání domů,pár věcí naházet do batohu-hlavně žvýkačky a můžeme jet..
Slunce, teplo, opět milí přátelé-->radost
Po včerejšku trochu neschopnost opít se ale jedeme dál..správná volba pití,správný směr-->pubertačka co křičí že má fotku s hvězdou(ale ten zpěvák je fakt kus)

Sobota ráno a už svítá, měla bych si jít už lehnout..po třech hodinách přemýšlení ve spacáku zda spát či ne vypudění ostatními členy festivalu nadměrným křikem..
sedm ráno..vedro a dusno.. trochu unavenost..
poledne..zamítnutí všeho a příprava zpět domů.. doma uspešně v sedm hodin večer, batoh zde nechávám a jdu se bavit do hospody..pivo,alkohol..vyčerpanost a nepochopenost..

Neděle..psaní myšlenek pro případ zapomění..deník? ne!

00:23
odpočinek,chvilka samoty

Ten stejný den setkání zase s ním ,,říkal jsem Ti,že se uvidíme" a já mám na tváři zase usměv který odláká všechno živé..
Pohádkový les, fialové nebe a jedna velká pohádka.
už jsou zase tři hodiny ráno, měla bych jít spát..už dnes?

Zapomínám co je za den,kde to žiju, dost, dost, ten svět se točí až moc,prosím..


12:15
Bílá postel, bílé zdi.. kde jsou barvy,všechno je bílé..
Autor Phoe.be, 16.06.2010
Přečteno 265x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí