Tamara No.3

Tamara No.3

Anotace: třetí...

Sbírka: Tamara

P.S.:je mi líto, že taknějak nedokážu popsat jinou část dne..
Mlha!
Takovou jsem ještě ve městě neviděla. Stála jsem na zastávce a když přijela tramvaj, její konec se topil v mlze. Naprosto přesně to odpovídá mý ospalý náladě.
Uvnitř zalezu dozadu, chytnu se tyče a i tady zavřu oči. O pár zastávek dál se ke mě protlačí Honza.

"Brý ránko"
"Uhmm"
Slyšim jak se mi uchechtnul, nakrčim čelo
"Co je tady xmíchu?"
"Tvá závislost" culí se dál
Jen se ironicky pousměju, na odpověď momentálně nemam energii.

Vzbudí mě na náměstí, za pár vteřin vystoupíme. Chladnej vzduch mě trochu probere, ale mnohem víc pisklavej hlas nějaký holky
"Pitomá mlha, zase se mi zkrabatí vlasy! Včera jsem dala kilo a půl za vyžehlení!"
Okamžitě začnu mlhu v duchu velebit až do nebe a litovat toho kluka co se snaží udržet klidnej tón
"Miláčku mě se líbíš i s vlnitýma vlasama..."

Ke škole to máme ještě pár bloků, zavěsim se do Honzy, zavřu oči a necham se vést - vážně spim i za chůze.
"Schody...kanál...přechod...obrubník...škola, vstávej!"
Ve škole se snažim spát kde to jen jde, hlavně o přestávkách.
"Taro, hej Taro!" Aleš, třídní provokatér
Silou vůle se přinutim otevřít oči a nadzvednout se z lavice.
"Jé sorry, ty tvoje sponky nebyly vidět! Dooobrooou nooooc"
Pitomeček, MUSEL je vidět, jelikož mi řval přímo nad hlavou.
"Debile" ozve se procházející Honza, já nereaguju.
V poledne mě navíc nenechá spát siréna na blízkej ohlašovně požárů, je první středa v měsíci.
Opět se vykašlu na oběd, ne kvůli mýmu průmyslákovi, ale chci bejt doma dřív než máma a pořádně se vyspat.
Sice se dvě hodinky prospim, ale tahle snaha ztrácí význam, když do půlnoci lítam po serveru a zabíjim příšery v PC hře.
Autor Ettelwen, 03.07.2010
Přečteno 231x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí