Jsem to JÁ?? 2.Díl

Jsem to JÁ?? 2.Díl

Anotace: Nemohla jsem se najít nebo stále nemohu? Kdo jsem? Chvíli jsem to já poté zase nevím kdo jsem....Kdo jsem??

2. díl Zkouška života

Studuji na střední škole a žiji v malém bytě s mým bratrem Natem. Nic nám nechybí, upřímně řečeno: Svět je jen náš. V poslední době nemám skoro žádné deprese a to díky němu.Nemusím se vídat s rodiči a sestrami. Nemusím!
Jen stále nevím co chci, protože žiji bratrův život. Ale jsem teď šťastná.

I když mi říká žij svůj život Alex. ,, Jaký život Nate? Tohkle j můj život." Jenže měl pravdu.
Jednoho krásného letního dne poznal Nate dívku. Nikdo nečekal, že to vážný vztah. I já čekala, že to bude sobotní " láska". Problém byl v tom, že ne. Za pár týdnů už u nás spala a za necelý měsíc se k nám stěhovala. A probíhalo to takhle.
,,Víš Alex, " Promluvil na mě Nate večer při sledování televize. ,,Nina je fajn holka a bude tu bydlet." Už jsem věděla kam tím míří, jenže já nemůžu domů! To znamená smrt!
,, Mám malý byt, takže bude lepší...." Nevydržela jsem to. Vyskočila jsem a spustila jsem. ,, To se mám vrátit domů, Nate ty mě chceš zabít?! Víš jak jsem těžko přežívala a teď když chceš, abych žila svůj život tak mě posíláš domů?!" Nate se jen usmál a vstal.
,, Ne Alex," Chytil mě za ramena a řekl mi v klidu. ,, Půjdeš na internát."
,, Internát?!" Podívala jsem se na něho jako to nemyslí vážně.
,, A právě proto, že chci aby jsi žila svůj život." Vypadal spokojeně. Založila jsem ruce v bok.
,, Ne, ty jen chceš s Ninou cvrdlikat co jinýho že jo?!" Rozesmál se. Mě to moc vtipné nepříjde.
,, No tak Alex, až budeš zamilovaná takže až přestaneš odhánět kluky tak to poznáš sama."
,, Nate, tahle holka dopadne stejně jako zbylých padesát." S úšklebkem jsem dodala. Jenže jsem ještě netušila, že nemám pravdu.

,, Alex, je na čase, aby jsi žila svým životem!" Ten den se mi změnil život, čekala jsem, že to teprve bude horor a že bude lepší vrátit se domů jenomže...

Jsem na pokoji po čtyřech. Doma nás bylo pět, to se dá!
Otevřu dvěře a.....Ruch, binec hlasitý smích....Zase je zavřu. No, možná se to nedá. Náhle se hudba ztišila. Nakouknu dovnitř.
,,Ahoj, pojď dál." Řekla jedna dívka, která byla celá udýchaná od smíchu. Vešla jsem vššchny si mě prohlížely. Byl klid.,, Je tu nepořádek." Začala jedna přes druhou uklízet. Jen jsem zírala. Nate, tak nevím jestli ti tentokrát poděkuji.
,,Ty jseš ta nová....Ehm, Alex?" Stále ta hnědovláska co na mě poprvé promluvila. ,,Jo." Mozek mi nedovoloval přemýšlet.
,, Já jsem Jeansy," usmála se na mě ta hnědovláska. ,,Tohle je Jess, " ukázala na krátkovlasou blondýnku. ,, A tohle je Lisa." Kudrnatá spíš zrzka barva nebyla přírodní, to se dalo poznat.
,, Pojď dál a omluv nás, žijeme svůj život a tak si užíváme." Usmála se...Jeansy. Bože, jak to ten Nate dokáže?
Během toho večera jsem se ubytovala na pokoji pro čtyři. Vyslechla jsem si kdo s kým chodí a kido se na posledním mejdanu opil. Nevěřila bych, že se dá tak rychle zapadnout do dívčí party!
Tyhle holky byly jiné. Dokázaly si užívat smát se spolu, ale i když byla každá sama....Zřejmě žily SVŮJ ŽIVOT. Takže zde se to můžu naučit.Ale jsou stejně staré. Když to neumím já tak jakto, že to ony umí? Asi to neumím jen já!!
A život pokračoval v úplně jiném stavu a úplně jinak. To vám ale povím příště!!
Alex
Autor Bára Barborka, 04.07.2010
Přečteno 288x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí