Novodobí Romeo a Julie - Úvod

Novodobí Romeo a Julie - Úvod

Anotace: O vztahu na dálku a o tom, že když někoho opravdu milujete, dokážete udělat cokoli, jen aby byl váš milý šťastný…

Sbírka: Novodobí Romeo a Julie

Jako když do temné prázdnoty zasáhne proud světla jako pomoc těm, kdož neztrácí naději a víru. Tak temné se zdály mé dny a noci. Bez kapky života a naděje na lepší budoucnost. Už jsem téměř ztratila víru v to, že se může něco změnit. Jen jsem v duchu prosila, ať přijde něco, co mě z té hluboké strnulosti vyzvedne do výšin a já budu moci opět svobodně žít.

A byl to právě květen, který se tučně zapsal v mém životě jako bod, kdy se můj život prošel opravdovou změnou. Bylo to jako podání pomocné ruky a vyzvednutí z té hluboké a bezesmyslné prázdnoty…

Skype. Stal se věcí, na kterou jsem možná i do dnešních dnů závislá. Jediný spolehlivý zdroj komunikace s přáteli, kteří bydlí na míle daleko. Je zvláštní, že mám velmi dobré přátele min. 200 km daleko a v místě bydliště se nenacházejí téměř žádní. Zde mám jen pár kamarádek a… to je všechno. Někdy se cítím opravdu sama, a proto jsem si našla spolehlivý komunikační program, takže si mohu každý den psát s těmi, kteří mi jsou drazí. Z toho však plyne mnoho hodin na počítači a to se nelíbí rodičům a postupem času i mně. Je to skoro jako má každodenní závislost. Ale právě díky skypu jsem se blíže seznámila s lidmi, kteří jsou mi v dnešních dnech blíž, než kdokoli jiný. Hlavně s mým nynějším přítelem. Kdyby skypu nebylo, museli bychom na sebe ještě hodně dlouho čekat, než bychom se poznali, kvůli kilometrům, které nás od sebe dělí. Nebo, jestli vůbec…

A možná právě o tom je můj příběh. O vztahu na dálku a o tom, že když někoho opravdu milujete, dokážete udělat cokoli, jen aby byl váš milý šťastný…

Jenže v této době mají i takové šťastné případy, kdy si myslíte, že narazíte na toho pravého, jisté komplikace. Vzdálenost, která vás dělí a taky… rodiče. A právě možná kvůli tomu, že jsou neustálé překážky, že nemůžou být dva milující spolu, jsem nazvala celý tento příběh, příběhem „Novodobého Romea a Julie“.
Autor Madeleine Flowers, 11.07.2010
Přečteno 271x
Tipy 4
Poslední tipující: Prinzeschen, Lucy Susan, L. Šebestián Borský
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

excelent!

12.07.2010 19:51:00 | L. Šebestián Borský

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí