Tvá cesta ze snů do reality...

Tvá cesta ze snů do reality...

Anotace: Je to krátký a nic moc...Ale je to ze srdce...

Jdeš sama tou cestou-tou tmavou cestou, kterou už tak dobře znáš. Tou cestou dlážděnou smutkem, tou cestou, kterou se vracíš ze svého světa do kruté reality. Tou cestou, kterou tak srašně moc nenávidíš….
Ta úzká ulička tě nutí přemýšlet… Nechápeš ty lidi co říkaj ,že život je fajn. Nechápeš ty lidi, kteří tvrdí, že doma je nejlíp. Nechápeš lidi a lidi nechápou tebe. Nechápou to, co cítíš, nechápou to, co děláš… Připadáš si tak sama. Máš sice rodinu-ale dá se to vůbec nazývat „rodina“ ? Máma a táta, kteří se pořád jen hádaj a brácha, kterej ti zkazil dětství. Miliony špatných vzpomínek, který tě srážejí na kolena...
Máš kamarády. Jo, ty skvělí kamarády, co dávají přednost chlastu před tebou. Ty kamarády co si myslí, jak to máš jednoduchý, ale neví, co každej den prožíváš. Během sekundy bys vyměnila svůj život za jinej…lepší…
Je chladno. Ta cesta je tak dlouhá…Už nechceš myslet na svůj zničenej život. Nechceš, ale ty myšlenky nejdou zastavit… Chceš to všechno skončit. Jednou pro vždy říct všem SBOHEM. Potom už jen krok do prázdna… Jeden malej krok a všechno to skončí.
Jenže tohle ty nedokážeš. Na to jsi moc slabá. Na to máš moc velký strach… Chtěla bys být pták-mít křídla a odletět někam daleko. Někam pryč, kde budeš pochopena… A už se nikdy nevrátit…
Autor Malé smutné Nic, 23.07.2010
Přečteno 274x
Tipy 7
Poslední tipující: kasparoza, Judita, Květka Š.
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

PŮSOBIVÉ NESMÍRNĚ..HLUBOKÉ.. :)

29.04.2019 18:04:42 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

Díky oběma =) A Karin- ty taky krásně píšeš...

23.07.2010 15:40:00 | Malé smutné Nic

Reni, moc hezký to je.. =)) máš talent ..

23.07.2010 15:38:00 | LiLieNnE

Ty malé smutné nic,
napsáno je to pěkně sice smutně
ale snad mezi námi budeš brzy "veselé něco".
Tak hodně štěstí.

23.07.2010 14:59:00 | Květka Š.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí