Polibek kurvy

Polibek kurvy

Anotace: .

Byla neděle. Ale právě teď nevim, jestli to něco znamená....
Ze zdola se ozejval tlumenej hovor. Neslyšel jsem, o čem se ty dolej bavěj. Ale taky mi to mohlo bejt úplně jedno, protože mi Jenny zrovna rozmázavala po nohách a po zádech nějakej krém. Několikrát mi zajela rukama k tříslům a já ucejtil, že by to dneska mohlo jít. I s tou šprckou, kterou mám, s přibývajícíma rokama, čím dál míň. Ale Jenny je první, která mi řekla, že když si připlatím dvacana, že na to můžem skočit i bez tý šprcky. Já nevím, ale tomuhle říkám důvěra mezi zákazníkem a ní. AIDS na nás nepřestává křičet z televize a novin a vona si přesto troufne jít do toho. Se mnou.
Ale kde jsem to... jo, to už jsem byl celej nakrémovanej a maličkou chvilku, než se do mě ten krém vsáknul, jsem vypadal jako nějakej atlet po nějakýmu výkonu. Ale já se (paradoxně) na ten výkon teprve chystal. Jenny si vzala robertka, něco na něj mázla a začla si s ním jezdit kolem a do pičky.
,,Tohle je nejlepší přítel každý holky,“ řekla mi s úměvem na rtech.
Pak zmáčka ňákej tajnej knoflík a ta plastiková potvora se začla spokojeně vrnět. A jak si s ním jezdila tam a zpátky, tak jsem mu začal závidět. A prstama jsem jí začal hladit po prdelce. A pak jsem jí je tam taky strčil. A vůbec tam nebylo těsno. Myslím jako tomu kousku plastu a mejm prstům. Bylo to pěkný.
Taky jsem začal spokojeně vrnět.
Pak mi Jenny natáhla šprcku a sedla si na mě. Hladil jsem jí kozy a koukal přitom, jak to moje zvíře zajíždí do tý její jeskyňky. Pak jsem se prohodily. Klekla si a já ji to tam pral zezadu. Chvilku trvalo, než jsem chytnul ten správnej rytmus. Ani rychle, ani pomalu. Jako když jede vlak. Nevim. Nic lepšího mě právě nenapadá.
A tak držím oběma rukama ten její roztomilej zadeček a jedu, když někdo dole zaklepal na dveře.
Tlumenej hovor totálně utichnul. Uslyšel jsem kroky a pak někdo otevřel dveře.
,,Kde je Jenny?“ zavolal Někdo.
Ježíši! Byla ve mě malá dušička. Málem jsem se posral strachy. Jenny byla přece tady! Napíchlá na moje šíleně šikovný brko! Někomu jsme píchal kurvu! Čekal jsem, že každou chvilku vyběhne ten Někdo nahoru a ukopne mi hlavu.....
Jenže se nic nedělo. Chvilku bylo ticho a pak jsem zase uslyšel ty tlumený hlasy ze zdola.
Vrátil jsme se do klidu a nastolil jsem původní stav věcí. Prostě jsem zase chytnul rytmus. Tak.
Bylo to pěkný. I s tou šprckou. Bylo. Když jsem se udělal, obejmul jsem Jenny, jako jsem strašně dlouho nikoho neobjímal. Pak jsem jí dal 2, nebo 3 pusy mezi lopatky. Měla teplou kůži, pod kterou jí tekla horká krev. Něco krásnýho. Málem mi ta krev spálila ty moje tlustý rty.
Když jsem si stáhnul šprcku, strčil jsem jí do takovýho igelitový pytlíčku, kterej mi Jenny podala. A celou dobu, co jsem se oblíkal, jsme ho držel. Nevěděl jsem, co s ním, chápete? Nechtěl jsem asi poskvrnit ten svatej okmažik. Vlastně jsem si připadal jako prvňáček, kterej drží kytku pro paí učitelku. Prostě prdel. A nejistota.
,,Jsem tady každý úterý a pak buď sobotu nebo neděli. Prostě se zeptej na Jenny.“
,,Tak jo.“
Vyprovodila mě ke dveřím. Šáhnul jsem po klice a naposledy se k ní otočil: ,,Měj se hezky,“ řekl jsem jí mezi futrama.
,,Ty taky.“
A pak ... hm... nevim, co mě to napdalo, jsme se k ní naklonil a dal jí pusu. Nechápu, jak mě to napadlo. V americkejch filmech vám pořád tvrděj, že se kurva nelíbe a tak. A člověk má dneska tendenci věřit všemu. A přestu všechno jsem se naklonil a dal jí hubana.
Pak jsem se konečně vypotácel na denní světlo, opilej dalším zážitkem a možná tak trochu zamilovanej do nesprávný ženský, když....
,,Počkej,“ zavolal na mě.
,,No?“ Vrátil jsem se ke dveřím. Naklonila se ke mně a vzala mi z ruky ten igeliťáček s její šprckou a mojí mrdkou.
,,Jo,“ usmál jsem se. ,,Málem bych zapomněl. Díky.“
,,Tak už padej,“ řekla mi s úsměvem v srdci. Aspoň já ho tam viděl.
A možná, že jsem ten den nebyl sám
Autor Tecka 2, 06.08.2010
Přečteno 363x
Tipy 6
Poslední tipující: umělec2, ewon, Hazentla, Fighting Dreamer, mexx
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pěkný raní povzbuzení

04.02.2011 05:22:00 | umělec2

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí