Pro Bíšu

Pro Bíšu

Anotace: Modly nemám rád - asi udělám vyjímku

Ahoj a zdravím. Rád bych se zeptal jaký je život modly? Usmívám se, však to jistě pochopíš. Čím, že sis to vysloužil tedy zasloužil. Dobře si ty asi žil. A věci vidíš takový jaký sou a nebo by měli být. Seješ tu kulturu jako manželka brambory. Z jedné jich je klidně tucet. Pak se to všude valí a válí. Jednou sem Tě osobně i viděl v Počátcích. Přišel si mi normální. Normální není tedy běžné je z toho poznatek. Je pravdou, že když nějaké to dílko okomentuješ tak mám radost ať už pochvalně či nechval mě. Stojíme Ti za to nás číst. Asi si vzdělaný jako já šikovný. Dnes jsem třeba svařil čtyři brány ke garáži. Opravuji auta, počítače, řežu sochy, jezdím na vodu i motorku. Hodně taky piju, mám na to pár přátel. Taky mám děti, dnes dceři vezu starší nové auto. Tak mám psy, ženu, chalupu Vás. Mám toho hodně. Dávám ještě víc. A moje svíce hoří, co bude, až dohoří? Trochu skromnosti? Proč? Já vím, co mám je škoda, že to vím jen já. Vše je něčím vykoupeno. Sem trošku nemocný a tak tedy i bezmocný. Seru na tělo a to se mi vymstilo. Proč Ti tohle vlastně píšu? Asi chci Ti být blíž, možná něco dát anebo si taky vzít. Třeba si jako kominík modlou s knoflíkem. A tak tak.
Autor umělec2, 11.09.2010
Přečteno 280x
Tipy 12
Poslední tipující: Veselý Drak, zelená víla, Bíša, Květka Š., Judita, Krahujec
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Milánku, bobánku, jsi šikovnej - schopnej a Hlavně uznalej. Bíša milánku je hlavně Brňák - Moravák. Morava je úrodná na víno, i na lidi nesoucí v sobě znaky, které druzí přijímají jako : Je to blázen? Hraje to? Je takový doopravdy? To, co je v člověku nejcennější je Jiskra dobra. Někde jakoby doutnala, jinde se rozhoří v plamen sálající na dálku, jako třeba tady Bíšova Velikost.
Jsem na Literu jen 2 roky, k Bíšovi mne přivedly mé na Liter píšící dcery.
Mám vás všechny v oblíbených. Přeji hezké dny. Ráda se sem vrátím - bylo mi tu hezky.Děkuji

26.09.2010 18:21:00 | Veselý Drak

a taky jsi.. nemodlit se .. nekát a ........ co mi to napadlo.. stav beztíže.. i Bíšovi milo.. a tvoje různorodost.. o to víc mě potěšilo ..

23.09.2010 23:33:00 | zelená víla

Napsal jsi mi to i jako vzkaz, ale já na odpověď prozatím neměl čas... I tak Ti děkuji!

13.09.2010 00:20:00 | Bíša

Ano,napsal jsi to dobře.

11.09.2010 19:18:00 | Květka Š.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí