jak z nějaké blbé telenovely

jak z nějaké blbé telenovely

Anotace: jak se někdo dokáže radikálně změnit....

jak začít asi tím, že byl jednou jeden můj dobrý kamarád, který si našel slečnu. Ta slečna měla slavit svoje narozeniny, byla jem pozvána i já. Oslava byla fajn poznala jsem jejího bratra, příjemně jsme si popovídali.

Uplynul čas a zjistila jsem, že mám toho spousty společného a dali jsme se dohromady. Říkla jsem si super budeme jezdit všichni čtyři na výlety budem si to mládí užívat...jenže jsem se pěkně přepočítala. Ta slečna si to naplánovala bohužel jinak...

Všichni jsme bydleli u rodičů mého přítele a té slečny...a co se nezačalo dít...jednou, když jsem si přeprala nějaké ty věci, pověsila v koupelně na šňůru s tím, že druhý den si je seberu...ouha přišla jsem do koupelny, věci nikde, říkala jsem si, to asi sebrala jeho mamča...jdu se zeptat a ona že ne, dali jsme se do hledání no a kde se našli co myslíte? Ve starém koši na prádlo divné že.

Za nějaký čas ponožky a kartáček se někam poděli. To už jsem věděla že v tom má prsty jeho ségra.

a takhle to šlo dál, rodiče s tím samozřejmě nic nudělali, že si prý protiřečíme, že říká že nic neuděala... no takhle jsem přišla asi o půlku šatníku.

Pak ji to přestalo nejspíše bavit a začala nám jinak škodit...vařili jsme si jídlo, nadali si porci do talířů, zbytek jsme nechali na plotně v kastrolu. Jdeme si to sníst do obýváku a co nevidím, někdo se mihnul v kuchyni, jdu se podívat a ona ta slečna stojí ke mě zády a drží pokličku od našeho jídla, houknu na ní co to děláš a ona nic nic...mrknu do kastrolu, vidím něco bílého, ochutnám a ona to sůl, no nedalo se to ani pozřít fuj.

Jiný den jsme si nakoupily rajský a nakrájený sýr, dáme si to všechno do ledničky. Druhý den ráno otevřu ledničku a ejhle rajský jsou fuč, sýr tu je přítel ho otevře, veme si a kouká, co je to za černý tečky? čuchnu k tomu a on pepř, říkám to snad nemyslí vážně, si dělá prdel nebo co a rajský jsme objevily v koši na odpadky.

Největší vrchol byl, když přítel přišel domů otevře si notebooka a kouká ježiš je nějaký mokrý veme ho do ruky voda se z něho vylila. Normálně nám zničila notebooka kráva jedna, naštěstí se ho podařilo vysušit... no chápete to někdo? Vůbec s ní není žádná řeč, hned nám začne nadávat je sprostá prostře hrůza. Normálně nás terorizuje a nikdo s tím nic neudělá.

Máte někdo taky takovou zkušenost?
Autor poupě, 01.10.2010
Přečteno 320x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jj už jsme se odstěhovali - snad budem mit klid

25.10.2010 06:20:00 | poupě

No něco podobného nám prováděla bývalá skorotchýně ... jediný co funguje je vlastní bydlení bez příbuzných

05.10.2010 08:23:00 | pralinka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí