Podnikám k Tobě pronikám

Podnikám k Tobě pronikám

Anotace: Půjčovna

Začal jsem podnikat a hned první zákazník mne vyučil. Půjčil jsem Forda Tranzita a ten v něm převezl 20 beranů. Kdo to nezažil neuvěří. Snažil jsem se jej odvézt na chalupu a cestou při naprosto stažených oknech a maximální rychlosti na dálnici jsem čtyřikrát odložil obsah žaludku. Vymyl jsem jej tlakovou vodou a přes toto opatření je v něm naprosto nesnesitelný smrad. Vyhodil jsem komplet celé oblečení tedy bundu, triko, trenýrky, kalhoty i ponožky a potahy sedaček. Výdělek je naprostý prodělek. Chtěl jsem auto pojistit proti bouračce, toto jsem však nečekal. Neumím si představit, že v něm ještě někdy někdo vůbec bude moci jet. Tak už přemýšlím o dalším oboru obživy. Tím oborem je instalatérství. Tak příště o něm.
Autor umělec2, 19.11.2010
Přečteno 360x
Tipy 7
Poslední tipující: Judita, Bíša, Mraveneček, NikitaNikaT.
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

A to nevozil nadržené kozly..

23.11.2010 01:12:00 | Bíša

Umělče, každé podnikání něco stojí a v dnešní době to není jen tak. Víš, někteří lidé si myslím, že hodně rychlo zbohatnou, vezmou si třebas aj půjčky, jdou slepě za vidinou zisku a ono je to ve skutečnosti poté jináč. Zapláčou nad vídělek, někteří kvůli svým nezdarům jsou aj dost krutí, jakoby za to mohl někdo jiný, je ne oni. Ale Tvé dílko moluví jasně a o něčem jiném. A to je moc dobře. Věřím, že příště se štěstí více na Tebe usměje. :o)

19.11.2010 21:03:00 | NikitaNikaT.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí