Pluh života

Pluh života

Anotace: Repete, ozvěna, mnich a světlo ( zde se cosi veze a na mne leze)

Oko boty bláto ruce polévka

Ruce bláto oko
Jde oko na procházku a potká boty a ptá se? Je mi od země strašná zima, nemohli byste s tím něco udělat. A boty oko rozšlápnou, to aby mu nebyla zima.
Rozšlápnuté oko v blátě je naštvané, že neřeklo ruce, které šly také opodál, co však nadělá, když už se tak stalo.
Uběhla hodinka a jdou okolo jiné ruce a ty rozšlápnuté oko z bláta vydolují.
Oko má evidentní radost, že se ho někdo ujal a těší se, co bude následovat.
A co myslíte, že se dělo dál milí čtenáři?
Nebudu Vás déle napínat, oko ruce vzali domu, tam ho dali na stůl.
To vám byla pohodička no darmo mluvit.
Na sporáku se hřála voda a oko se těšilo na polévku, jaká asi bude? Ptalo se samo sebe.
Já jen nemám rádo ty mastné s okem.
To to voní, už se oku zbíhali sliny.
Když se nad hrncem objevila pára, ruce se natáhli po oku, a kde myslíte, že skončilo?
V polévce.


Sousedovi přivezly kobylu ke krytí.
Stázina, tak se kůň jmenuje si vybírat nemůže.
Ven z vleku on se vyřítil na hanbu nemyslil.
Jeho nezkušenost a její velikost byla jim překážkou.
Pomocnou ruku domácí jim podají bidlo mezi ně oporu vytvoří a pak se dílo podaří.
Schlíplý vraník vejde klidně zpátky do vozu.
Na radnici žene se sebranka. Berou ji útokem, myslí i na zteč. Posty si rozdělit se druhými jak podělit. Komu řiť nastavit a do které nakouknout či kopancem odfouknout.
Spojí se modří s ďáblem? Stojí jim to za to? Červená i modrá a bílá sou barvy naděje kam jen ona se po volbách poděje. Je to taky barva vlajky chtělo by to tanky. Kdo lépe zlodějinu přikryje než opojení mocí když zábrany ztrácí. Děj se pořád opakuje je to jako proudu kmitočet (frekvence) Prvobytně pospolná, otrokářský řád, feudál i socialismus, kapitalismus i křesťanství. Dáme posty báječné těm, co odchází, když to takto vychází. Za pluhem se hlína zase obrací.
Všechno se nějak vrací.
Autor umělec2, 27.11.2010
Přečteno 453x
Tipy 4
Poslední tipující: Tamara, Judita
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí