máte oheň?

máte oheň?

Anotace: slíbil jsem františkovi, že ji nezveřejním před jeho autorizací, ale nemohu ho nikde najít....

máte oheň?
máte oheň, zeptá se ještě jednou tichým, ale pořád medvědím hlasem místní pobuda. chlápkovi se právě pokouší upadnout sanice od překvapení. promiňte mi, jestli jsem vás polekal, ale dostal jsem krásně voňavej doutník a sirky mi navlhly. tak máte ten oheň? už trochu drsněji.
zkoprnělý chlápek zcela roboticky nahmatává v kapse zapalovač. a už jen užasle pozoruje ty obrovité tlapy medvěda, jak si zapaluje vytoužený doutník. ten je, co? a znalecky vyfoukne. panečku, to jsem měl štěstí, a popotáhne. takový kousek, no, nejmíň tři úle i se včelami musel stát. a víte vy, že je krajně neslušné takto zírat na medvěda?! a beztak labužnicky popotáhne. promiňte, ještě jsem se nepředstavil. říkají mi františek první. líbí se mi karel, ale co, i františek ujde. a proč první? nevím.
ježíši, chlape, vždyť si úplně bílej! tady mi nechcípej, tady ne! ještě by někoho mohlo napadnout, že v tom mám prsty. ježíšikriste, a můj doutník! chlape, ty mě sereš! ukaž, co máš v tý kabele. no jo, provaz. voběsit se mi sem přišel, panáček. a máš vodu? bez vody do lesa nechoď. ale máš skotskou...
a už do bledého panáčka tankuje dobré dvě deci. dej pozor, nebryndej. taková vzácnost... a sám si lokne plnej doušek.
°°°°°°°°°°°°°°°°
a musel jsem mu říkat - pane profesore -, ale myslím, že žádným nebyl. znal jste profesora koutného? že učil na gymnáziu a pak ho vyhodili za chlast? to je mu podobné. ne, nezajímá mě, proč jste se chtěl sprovodit z tohoto světa. mám svých starostí... a moje bývalá si obstarala zákaz styku s dětma. s mýma dětma, rozumíte? teda, když jsem rozčilenej, tak mluvím, jak mi čumák narost. já vím, že to není moc spisovně, ale když mě ta ženská tak vytáčí. že to znáte, že máte ten samej zákaz? chlape jeden vošklivá, to jste mě potěšil. a proto ten provaz? no jo, chápu. teď už chápu. ženský bláznivý! a přitom když jsem jí poznal... no, jsou to už dvě jara. ježíši, jak uměla kroutit zadkem. hm, panáčku... a pořád je tak hezká. a čertice je to!
hm, ta skotská je, panáčku, dobrá. hraješ šachy, panáčku? že jseš karel? to je mi ale náhodička! nakonec budu rád za toho františka. no, co s tebou, panáčku? karlíku, promiň. jseš nalitej, vůbec nic nevydržíš a takhle na strom nevylezeš. že skočíš ze skály? na to zapomeň! já tam mám stopy a kvůli tobě nepolezu do zoologické. taky mě můžou honit olovem. běž dneska domů a příště přijď s doutníkem, dlužíš mi ho, a můžeš přinést i tu skotskou. a ještě jsi neřekl, jestli umíš hrát šachy. a pak něco vymyslíme, neboj.
a už se táhne k poledni a turisti nepočkaj. nesmím mluvit. nesmím mluvit. hajný je na mne jako pes. prý stačí, když se postavím na zadní. ale skotskou jaktěživ nepřinese! lakomec jeden. a medvěd odchází za výdělkem.
Autor slavekmiloslav, 08.12.2010
Přečteno 306x
Tipy 4
Poslední tipující: Aťan
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:-)

08.12.2010 19:09:00 | slavekmiloslav

Jasný důkaz, že skotská je lék!

08.12.2010 19:00:00 | Aťan

měl dovolenou :-)
honil v tatrách vlčice...

08.12.2010 08:52:00 | slavekmiloslav

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí