cestovní perličky - jedna.

cestovní perličky - jedna.

Anotace: z cyklu - kolem sebe

podnikatel.
dobrý oblek a ještě lepší kabát a sluchátko handsfree za uchem. podnikatel na prosperitě jako vystřižený. jen jedna zvláštnost- krom podivné skutečnosti, že si vykračoval metrem, měl ještě jaksi navíc bílou hůl.

dvojčata.
stejné kabátky a stejné obličeje, stejné kufry a růžová to vše měla v režii. dvě zcestované babičky s úsměvem.

alfasamec.
vedle mně sedí nejvyšší stupínek lidstva- alfasamec. notebook a hollywoodsky předepsané rysy rozechvějící každou. a tento výstavní kus byl zcela zabrán do svého monitoru. co tvoří a čím se zabývá dokonalost lidská? měl puštěnou hru kde basebalovou pálkou likvidoval „své” protivníky až z nich stříkala krev.

spolužák.
seděli v kupé a spolužačky smíchem nešetřili. seděli v kupé a klučina uprostřed. bavili se všichni a klučina zapoměl. klučina se tvářil a ruce měl podivně. hezkej kluk a ty ruce jinak. dal by nevím co za neviditelný prášek na ně. byl mladej a to mládí v něm dělalo všechno proto, aby je měl středem pozornosti. spolužačky ho brali jak byl a jen na mně zůstalo abych řešil. klučina zvedl ruku a jedna s mateřským pudem vzala tu stydlivou ruku upracovaného padesátníka a pohladila jí po vystouplých žilách.
odtáhl jí. a já vím, že po těch žilách to tedy není vůbec příjemné. jenomže já to neřešil a rovnou dorostl do nich.
Autor slavekmiloslav, 10.12.2010
Přečteno 301x
Tipy 2
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí