Razítková kopaná aneb Příběh katastrálního úředníka

Razítková kopaná aneb Příběh katastrálního úředníka

'
Běží padesátá minuta bezpochyby extrapodligového a mírně extrazmateného fotbalového utkání. Hraju ve středu zálohy. Kope se zcela jistě neregulérním míčem, připomínajícím špinavou, zmačkanou, papírovou kouli, ale rozhodčímu to nijak nevadí. A je tam vůbec rozhodčí? Ať tak, či tak, vlastně to nevadí nikomu. Ani spoluhráči se příliš nesnaží. Vždycky, když míč vybojuju a přihraju ho, abychom se strategicky rozvinuli, zakrátko ho svou neschopností tvořit hru tragicky odevzdají soupeři. I diváci jsou celkem chladní, jen několik křiklounů recituje hesla o katastrofálním výkonu.

Náhle ke mně odkudsi obloukem něco malého letí a já to automaticky chytám. Je to kulaté úřední razítko! Neváhám ani vteřinu, úkol je jasný. Mozek velí k akci a tělo je připraveno. Mažu k soupeřovic bráně, kličkuju jako zajíc se zálibou v ragby a nikdo nemá chanci mě zastavit. Pudově se probíjím k pravé brankové tyči, na které vidím dřevěnou destičku. Už mi k ní zbývá jen pár kroků, už na ní lze spatřit několik předešlých zásahů. Za euforického jásotu diváků na desku připojuji další otisk razítka a ve skluzu se řízeně hroutím na zem. Kdo nedá razítko, prohrává!

Probouzím se z bláznivého snu a je mi blaze, i když úřednictvo je nyní na odstřel. Na stole vedle lůžka leží výpověď dohodou s tříměsíčním odstupným a za 72 dnů se stěhuju do Brna.
.
Autor poustevník Jirka, 18.01.2011
Přečteno 347x
Tipy 13
Poslední tipující: mírně kousavý králík, jita.1965, Gabrielle, Zasr. romantik, nejsembásník, Květka Š., Špáďa
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Razítko sem, razítko tam, copak s nimi udělám? :o))

07.02.2011 06:10:00 | mírně kousavý králík

Katastrální úřad Třeboň vs. MěÚ Šlapanice
1:0 na razítka :o))

18.01.2011 22:12:00 | jita.1965

Tak potom vítej u nás v Brně...

18.01.2011 12:26:00 | Květka Š.

Četl jsem v nadpise nejdřív "...kastrátního..." a tak se směju o to víc...!

18.01.2011 12:14:00 | Špáďa

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí