Jiní I (Sarah)

Jiní I (Sarah)

Anotace: Příběh dívky která je tak trochu jiná. Příběh který se lehce stává skutečností. Text mezi *hvězdičkami* berte prosím jako kurzívu.

Sbírka: Jiní

„Keltové ve starověku obývaly západní, střední a částečně i jižní a východní Evropu.“

Celá třída už usnula. Ani já k tomu nemám daleko ale snažím se udržet svou pozornost a poslouchat výklad našeho profesora dějepisu. Což jde dost špatně když mluví tím svým monotóním a tichým hlasem.

* Někdy si přeji prostě jenom tak vypnout.*

Svěřuji se svému deníčku který mi dělá společnost od té doby co umím psát.

„ …informace o Keltech máme dnes prakticky ze dvou zdrojů z archeologických nálezů a z psaných textů…“

Zaslechnu další útržek výkladu a rychle si těch pár informací zapíšu.

*Vypnout a na nic nemyslet…kdyby to tak šlo.*

S povzdechem deník zavřu poněvadž se ozval zvonek a všichni jakoby zachytili nějaký signál zvedli hlavy z lavic. Stačí že mě považují za šprtku a knihomolku, nemusí si ze mě utahovat ještě kvůli deníčku.

Když nás profesor konečně propustí z hodiny s tím že příště píšeme test z minule probírané látky jako na povel se všichni seběhnou kolem mé lavice.
No jo, pokud něco potřebujete jsem Vám dobrá, že? Pomyslím si ale nedávám na výrazu své tváře nic znát, je nepřístupná a bez emocí. Jako vždy.

„Sáro, co bude v tom tesu? “

„Půjčíš mi prosím, sešit ať si tu látku můžu opsat? “

„ Hej, Sáro! Vnímáš? “

Mluví jeden přes druhého, takže jim jde jen těžko rozumět.

„Sarah“

Pronesu když se nadechují aby mohli vydechnout spoustu dalších otázek.
Všichni na mě zůstanou tiše a překvapeně hledět, nečekali že jim budu odporovat, spíše že jim ihned půjčím sešit a ještě jim připravím taháky. To se pěkně přepočítaly.

„Jmenuji se Sarah, ne Sára“

Zkonstatuji, vezmu si své věci a zvednu židli.
Obejdu hlouček spolužáků a vydám se do budovy B1 na další hodinu.
Autor Wínqa, 18.01.2011
Přečteno 450x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Děkuji za komentář a přízeň :)

12.09.2011 21:14:00 | Wínqa

Historie byla vždy moje a do zápisníku jsem si psal během školy taky dost, takže si ve mně vzbudila trochu nostalgie :-) Čtu dál

06.09.2011 10:01:00 | Darkspace

Děkuji :)
Na pokračování se pracuje ale Sarah je dosti plachá dívka a jen velice pomalu mi předkládá střípky myšlenek které mohu použít takže to chvíly potrvá :)

29.01.2011 21:34:00 | Wínqa

Rozhodně by to mohl být celkem zajímavý, i když kraťoučký, začátek nějaké delší povídky.. Pokud bude další díl, tak mi rozhodně dej vědět! :)

18.01.2011 22:06:00 | Santinan Black

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí