Internetová manželka

Internetová manželka

Anotace: Když se manžel doma nudí

Jsem úplně obyčejný chlap který poslušně odvede děti ze školky, uvaří jim a dá jim najíst. Domácí práce mi také nedělají žádný problém a tak vyprat a pověsit prádlo jsem vzal jako samozřejmost, když mi manželka nastoupila do zaměstnání. Nejprve jsem si v tom hledal systém a když jsem ho vyladil, měl jsem času dost a začal jsem se nudit. Byl jsem stále rychlejší a moje samota mě začala užírat. Našel jsem si zalíbení v internetu a trávil jsem tam spoustu volného času. Pak už mi nestačilo se jenom koukat na stránky, který byli naplněny moudrem až po okraj. Potřeboval jsem si z někým alespoň popovídat a tak jsem hledal na internetu chat. Byl jsem tam jako vyvrhel a měl jsem to sto chutí skončit. Odepisoval jsem na text který vybízel na odepsání, ale neměl jsem šanci. Kolem mě byli lidé kteří byli zdatnější a každou společnici mi vyfoukli. Až jednou jsem to jenom náhodně zkusil a měl jsem duši která vyhovovala mě a já ji. Myslel jsem, že to nemůže byt pravda, protože jsem se o to pokoušel už nesčetně krát. Povídali jsme si a řešili spolu moje problémy a zase naopak její problémy. Jsme spolu v kontaktu přes internet už tři roky a vyhovuje nám to. Svojí manželce jsem o své imaginární přítelkyni řekl, a trošku na ni žárlí. Já ji ale říkám, že je to moje manželka přes internet. Vždyť jsem se minule dočetl že už u nás působí hodinoví manžel, tak proč neudělat internetovou manželku? Nám to moc vyhovuje a mohu to jen doporučit.
Autor včelařík, 01.02.2011
Přečteno 507x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí