Za vše vděčím posilovně

Za vše vděčím posilovně

Anotace: Povídka je o dívce.

Jak se říká,,V nouzi poznáš přátelé´´.A jak tohle přísloví dopadlo u mě?Když jsem jenom chtěla trochu povzbudit,každý se ke mě otočil zády.Jiní toho využili a začali s urážkami na můj vzhled a spoustu dalších věcí,které mi nebyly nějak zvlášť příjemné.Ano uznávám ,od školky mi děti říkaly,že nejsem hezká a jak roky ubíhaly čím dál více se to stupňovalo.Párkrát jsem přemýšlela o svém životě jestli má cenu.Hodněkrát jsem to chtěla vzdát,ale vždy mě něco zastavilo.Vím to sama,že jsem si nikdy moc nevěřila co se týče vzhledu a ostatní mi to dávali dost najevo.A pak přišli do mého života kluci.Někteří mi hodně ublížili a i dnes to ještě stále zabolí.Za každou cenu v této chvíli chci někoho ,ale jak se někdo naskytne začnu pochybovat o svém vzhledu.Ano rodiče mi říkali,že jsem hezká a,že mi ostatní závidí,ale já jsem tomu moc něvěřila ani nevěřím.A proto všechny své prohry řeším v posilovně,kterou si před rokem vybavil můj starší bratr.Vždy se tam uklidním a navíc mé tělo je dost zpevněné a vypracované.A to je to jediné na co jsem si tak hrdá.V létě ať mi klidně každý závidí,ale mě to bude jedno,protože mé tělo je to jediné co mě drží nad vodou.Když se přiznám jsem trochu závislá na posilceChodím tam každý den minimálně na hodinu.Vždy u cvičení zapomenu na své problémy a myslím jen na hezké věci.Kdybych neměla doma posilovnu asi bych se zbláznila.Ale dnes už jedno vím.Ti lidé,kteří se do nás navážejí kvůli tomu jak vypadáme nesmíme nechat vyhrát.Život je boj a stojí za to se v něm poprat.A každý kdo má takové to problémy si určitě také našel nějakou věc na ,které je závislý.
Autor delfinka1710, 24.02.2011
Přečteno 329x
Tipy 7
Poslední tipující: katkabloom, NikitaNikaT., šuměnka
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

K obsahu asi tolik: Ono to bude znít jako hrozná fráze, ale když Tě někdo má opravdu rád, tak mu nesejde na tom, jak vypadáš.
K formě..chybičky se vloudí, i Hemingway nějak začínal :) - jestli Tě baví psát, nenech se tím zdeptat.

28.02.2011 11:25:00 | Hazentla

Koukám, že jsi požádala o komentář dost lidí, ...a asi ne každý se nechal donutit. :-)

Mně to sice jako povídka také moc nepřipadá (v tom se shodnu s komenty pode mnou), ale fandím ti k aktivnímu přístupu k životu. Vzala jsi to za správný konec!

25.02.2011 12:33:00 | Aťan

přísloví je moudré, tomu věř!
a přátele opravdu poznáš v nouzi bytí
a až je nalezneš, tak střež
je jako oko v hlavě / hlavně, ať to cítí...

co pak se týče vzhledu, vše odrazem je duše moje milá
a věř, že i já potýkala jsem se dlouho s nekrásou
však hledala jsem útěchu zas v knihách / to má síla
neb vnější schránka prostě ač je na laso
tak byla přiřknuta mi / stejně jako Tobě
a myslím, že se s ní dá rozhodně i žít
že to, co v nás / nás dělá tím, co jsme / a v jakékoli době
pokud svou hlavu nesem pevně v ramenou, pak dokážeme ohromit!

24.02.2011 11:51:00 | šuměnka

nevím, jestli bych tento text nazvala povídkou, ale chtěla jsi komentář, tak píšu :-)).
Je fajn, že jsi jen nekoukala na to, co druzí povídají, ale že taky děláš něco pro to, aby povídat nemuseli :-). a jestli Tě to ke všemu ještě baví, pak je to výhra:-). já chodím 2x týdně a je to pro mě jak relaxace, tak dělání něco pro své tělo, takže Ti rozumím :-)...
a jen tak dál ;-))

24.02.2011 11:43:00 | Gabrielle

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí