Jsi k sežrání

Jsi k sežrání

Anotace: Mírně feministický obsah s morbidně podaným stylem černějšího , než černého humoru.

Angela se posadila na židli obkročmo. 
Zářivě zelenýma, kočičíma očima,, které v tuto chvíli žhnuly mlsně a vzrušivě, přeskakovaly pekelné plamínky, jimiž si pohrdavě prohlížela ztýrané, zakrvácené tělo mladého muže. 
Její jméno ani zdaleka nepřipomínalo nadpřirozenou, okřídlenou bytost nebes. 
Spíše se zdálo, jako by tuhle dlouhonohou rusovlásku vyvrhl zprzdnit svět sám ďábel. 
Její rty barvy tuše, rozpovídaly se směrem k Amirovi. 
"Nehodláš mne prosit o milost ...? " 
Jak by mohl. Jen tak tak, s mdlou mlhovinou před očima pohlédl v sinnou její tvář přez clonu krve, vyvěrající z natrženého obočí. Roubík v podobě cáru bílého prostěradla též stačil nasát rudou tělní tekutinou. Vyčerpaně vyloudil přes nosní přepážku vyděšený, utlumený zvuk, připomínající sténání raněného zvířete. 
"Promiň. Není ti rozumět..."
Rozesmála se sarkasticky žena zlověstným smíchem, ještě pohrdavějším, než byl její pronikavý zrak.
S přímým očním kontaktem vyndala mladíkovi z úst kus látky, jenž měl zapříčinit jakýmkoliv jeho hlasovým projevům, okusujíc si přitom spodní ret.
Až nyní šlo z ní vycítit, jak velkou zášť chová k osobám opačného pohlaví a jakou dominantností vládne vůči nim. Nenáviděla muže tak, jak jen mladistvá dívka po velmi špatném zacházení a více, než odpuzujících zkušenostech dokáže muže nenávidět. 
Práce striptérky ji však sama o sobě naplňovala, neboť  si mohla splnit všechny své perverzní a kontroverzní představy a realizovat touhy plynoucí mysli a zhýralé její publikum ji za to oslavovalo a dokázalo zaplatit až nemalými sumami, mávající na ni
z poza podia.
Pro ně si chodila obvykle vlníc a prohybajíc se na všech čtyřech, v odvážném latexovém topu, ve kterém vynikaly její půvabné, ladné křivky.
Svou zaslouženou výplatu si buďto od zákazníků rajcovně vybírala zoubky za pomrknutim oka, nebo si ji jednoduše nechala zastrčit za kožené řemínky podvazků. 
Angela byla duší skutečný ďábel, milovala pohled z očí do očí , v němž se uměla vyžít neskutečně dlouho. Znamenalo to pro ni stejně jako u psovitých nadřazenost a vůdčí postavení. A nejen zákazníkovo až nejisté ucuknutí, bylo pro ni znakem jednoznačně dosaženého vítězství. Po tomto originalním, svůdném aktu vztyčila se do své výše, hodila mírně zvlněnými, pod lopatky dlouhými, hustými vlasy a sebejistě odkráčela na vysokých podpadcích zpět za oponu. 
"Nedáš si se mnou Martini, Amire? Stejně, jako když jsme se poznali... vzpomínáš?" 
Zasnila se na okamžik.
Byl to hezký zážitek. Bylo jí 17, jemu pár dní po 20ti letech. Pozval ji na večeři do nóbl restaurace a pak na hotel, kde při svitu svíček popíjeli až do brzkých hodin ranních
a tam i dočkala se prvního svého něžného poprvé. 
"Co po mě kurva chceš..."
Vytrh ji od jejího vzpomínkového poblouznění. 
"A vzpomínáš si, co bylo potom...?"
¨Vedla si nadále tvrdošíjně svou a její výraz měnil se pozvolna v až ztrápenou, podrážděnou podmračenost.


Trauma a utrpení z dřívějšího nuceného stylu života draly se jí s bolestí v slzách ven z očí. 
"Nu, pomohl jsi ty mě, pomohu já nyní tobě."
Přerušila raději tok svých myšlenek ještě před tím, než stačily zničit poslední hřejivé zbytky jejího chátrajícího srdce. 
On, její přítel Amir a jeho o dvě léta starší bratr Robin byli příčinou dívčina zcela pochopitelné, feministické averze.
I přeze všechno, co si muselo vytrpět nejen její nádherné tělo, jim z její strany bylo odpuštěno. Alespoň ona tuhle doménku poskytla sugescí jejich myslím na další z posledních 3 zbylých let života. 
Během nich se z Angely stal opravdu výstavní kus symbolizované ženskosti s vlastními názory, ovšem poněkud zvrhlými choutkami a choromyslnými představami, které se, jak pozvolna plynul čas, stále více prodíraly na povrch, až jednoho osudného dne při běžných postelových hrátkách zcela překročily meze normálu. 
Její nemocná mysl, odrazem byla pochroumané duše, která po tom incidentu záhy zlačnila po krvi. A ne jen tak po ledajaké. Čistě po té, v níž kolovovaly hektolitry látky zvané testosteron.
Jen ta vzrušiti ji dokázala na nejvyšší možné úrovni. 
Mezitím, co se Amir snažil osvobodit z rezavého sevření kovových pout, utáhnuta byla mu pevně kolem šíje smyčka lana.
Angela se nad něj ze zadu naklonila a slízla nebohému z tváře slabší pramen již zasychající krve. Definice tohoto druhu animálního chování, přirovnati by se dala k feťákovi, jenž šňupne si špetku kvalitního koksu jen tak, pro lepší náladu. 
V tom okamžení zorničky se do široka rozšíří, zatáhne se hrdlo, zrychlí tep a srdce zběsile rozbuší se obdobně, co srdce dostihového koně netrpělivě přeslapujícího v startovacím boxu, připraveného vyrazit co nejrychleji po jích otevření vpřed. 
"Je to pro tebe propustka do nebe. Ano Amire, řekla jsem skutečně "do nebe."
Dodala na důrazu dvousloví.
„V pekle mi bordel dělat nebudeš."
Pomrkla spiklenecky, spatřivší nechápající výraz onoho mladíka.
Snad ani neměl strach tak, jak neskutečně byl rozhněván, zatímco si ona naplno užívala jeho bezmoci a vytížení, sedíc v typické poloze jí podobné. 
Nebyl to ani zdaleka sex, po čem prahla navzdory tomu, že byl jakýms důležitým aktem prozatímního toho rozpoložení. Dalo to přirovnati se k chybějícímu článku sestavy toho, co následovati mělo v pozdějším časovém úseku.
Pravý jho význam mohl by býti nazván doplňkem pošetilého rituálu, bez významnější role. Podtextem toho všeho nebylo nic, než podmaněný kontext. 
"Tak jaké máš pro mne jméno teď, hmm? Řekni mi ho! Řekni mi mí zkurvený jméno!" 
Přidávala na hlasitosti stále více se stupňujícími projevy, přičemž neopoměla uštědřit za každičkou větou své oběti ráznější a sadictičtější ránu ostnatou důtkou. 
S každým dalším čerstvě krvacejícím šrámem jiskry v jejích očích zažhnuly, boky nabraly na setrvačnosti a pohárky chuťových buněk zapracovaly samovolně na výrobě slin, jež zvolna spouštěly se po špičce jazyka, odkud rovněž pramenily návaly podobající se pocitům orgasmu při pohledu na zdevastovanou Amirovu hruď. 
Zhýralá hra dlouhého měla trvání. Vystřídáno při ní bylo více jak dosti opravdu prazvláštních, erotických pomůcek.
Na pokraji vyvrcholení , když už dlaň tiskla poslední z hraček v podobě sekáčku,
jhož ostří blýskalo se velmi nebezpečně, když ve správném úhlu dotkl se jej kmínek světla, ukončena byla jedním máchnutím trpkost jinak křehké ženy, utrpení obou partnerů a zpečetěn byl zrázu osud Amirův.
I jeho duše dočkala se konečného zdanění. Čepel zakousla se hluboko do krčních tepen a tělo týraného, nechtěně submisivního mladíka zalilo se krví. 
Angela sesedla mu potom z klína a zapálila si odpočinkovitě cigaretu.
To bylo přesně to, co teď potřebovala. 
"Byl jsi mrtvý už před těmi třemi lety, drahý... jen jsi to nevěděl..."
Mluví nyň na již bezvládné, chladnoucí tělo, dívajíc se při tom bezmyšlenkovitě z okna v dál, kams do oblak. 



…..............................................................................................................................................



"Ahoooj Angie, můžu dál?" 
Zve se dovnitř zdvořilostně Emily, nejlepší kamarádka už od ranného dětství. 
"A... ahoj no víš, já... mám tu nějakou práci..."
Vykoktává ze sebe zaskočeně, ale bez nějakého většího váhání otevírá síťku zabudovanou ve dveřích a za chvíli už společně prochází úzkou chodbičkou do kuchyně. 
"Tyyy jo, kohos to sbalila?"
Vtípkuje s úsměvem na rtech nic netušíc, když rozhlíží se po té krvavé lázni a
z poloviny zabalených porcí flákot masa.
Angela si přeměří 21letou brunetku významným pohledem, načež na ni spiklenecky pomrkne. 
"Tohle bych asi nemohla... nesnáším zabíjačky. Pohled na krev mi nedělá zrovna dobře. Bylo mi asi 14, když mě naši nutili míchat rukou ještě teplou krev. Fakt humus, mě bylo taaaak zle..."
Vypraví horlivě, s traumatickým pošklebkem. 
"Proč to nedělá tvůj? A kde vůbec je?" 
Touhle otázkou nijak zvlášť nezaskočila, ba naopak. Byla na ni zcela připravena. 
"Je na sračky..."
Praví morbidně sakrastickým tónem. 
"Chlapi."
Vrtí Emily nechápavě hlavou a v jejím hlase znáti je upřímná soustrast. 
"No jo, prasata."
Nenechá se rušit a dál porcuje, očišťuje a rozděluje jednotlivé části a orgány do připravených igelitových sáčků. 
"Člověče , to vypadá dost dobře!"
Nahlíží Emily zvědavě své přítelkyni přez rameno. 
"Budu dělat stejky, dáš si ?"
Pokládá Angela pár stehenních , okořeněných plátků libového masa na dozlatova osmahlou cibulku.

Mrs. Revenge ©
Autor Ricarda Haner Lowery, 27.02.2011
Přečteno 850x
Tipy 14
Poslední tipující: Sýkorka07, Písnička..., Kropydlína Škopounová, Aťan, E.deN, Lovely Nightmare, Caelos, Rhiana E. Nebresk, Gabrielle Taroka
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...jestli můžu malou drobnost: jak sis vyřešila malý soukromý problém je tvoje věc, ale trochu mě ruší mezery před interpunkčním znaménkem, viz:

Zářivě zelenýma , kočičíma očima , které...

ale v "Kéž bys byl rybou" to máš už dobře.

Jinak tip za čtivost, nadsázku, černý humor (který miluji), atd. Pevně věřím, že za tento komentář mě nepřijedeš do HK podříznout. :) Alespoň ne tento víkend...

22.09.2012 16:00:39 | Aťan

Určitě ne :) děkuji, no on je to copyright a zapomela jsem na to pak uplne jak na smrt...:D

22.09.2012 16:39:57 | Ricarda Haner Lowery

na smrt, jóóó? :-)) "Kéž bys byl rybou" má už teď 75 komentářů, a to se teprve rozjíždí... je to víkendový trhák :)

22.09.2012 16:46:02 | Aťan

Koukám :D i když čekala jsem větší ohlas u předesle básně :D

22.09.2012 16:54:09 | Ricarda Haner Lowery

105 komentářů :)

22.09.2012 17:55:41 | Aťan

128

23.09.2012 15:29:34 | Aťan

naprosto.....vážně...... ;)

27.03.2011 23:18:00 | Ricarda Haner Lowery

Ehm, to zařazení do povídek ´ze života´ je míněno vážně?

27.03.2011 22:37:00 | hybridka22

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí