traktor do polívky

traktor do polívky

Anotace: tajemný svět pod rouškou kdysi písmenkové polívky

traktor do polívky

no, měl raději právě tu písmenkovou, ale i jen nudlová taky ujde.
práce s pluhem po okraji talíře s nudlemi z marketu.
není to špatná práce, není. a je po tatínkovi.
táta ještě jezdil buldozerem, a specialista byl taky na písmenkovou.
jó, to byl fachman!
a na bramborovou byl jinej, na mléčné polívky zas starej zdenda. fousatej zdenda v prošoupaném vaťáku a kníračem u nohou. a vztekloun to byl pořádnej. vlastně oba. starej zdenda ho nosíval v tom vaťáku i do hospody a nikdo se do něj nestrefoval. a když náhodou nějakej neznalej vobejda se do něj zabod ... voba dva, ti starý psi se do něj pustili a gaťata si jen držel na útěku.
a von teď s láskou na toho svého taťku vzpomíná. vzpomíná, jak se pyšnil, že dovede vzít pákou toho buldozeru, jak písmenka ta polévková srovná. aby je nikdy nesrovnal právě akorát. a taťka jen hromoval - to musíš tak a tak.
a pak jen - neboj se, ty do toho dorosteš. a starej zdenda se usmíval.
a dnes už jen traktorem, co vlastně už ani tím není, a jen malinkatým traktůrkem, a jak je tomu rád. doba je zlá a on polívky miluje.
Autor slavekmiloslav, 08.03.2011
Přečteno 267x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí