Petice dříve Petlice

Petice dříve Petlice

Anotace: Manipulace na manipuláku

Když se pletli tak se pletli lidé do všeho.
Líbí nebo ne
Vidí nebo ne
Myslí nebo ne
Nenechává mne tu klidným diskuse a petice za zachování DPH pro knihy.
Dívám se do své knihovny maje rád to knihy ohmatané.
Dříve pamatuji tu dobu, že babička přepisovala na psacím stroji knihy co ji zajímaly a dávala tyto průklepáky do oběhu.
Pamatuji dobu, kdy se stály fronty na knižní novinky.
A vnímám přítomnost bohaté společnosti zahlcenou přemírou všelijakých možností, kdy se zavírá jedno knihkupectví za druhým.
Počet a příjmy lidí se za posledních dvacet let zmnohonásobily.
Lidé jezdí do exotické ciziny, na hory skáčou s padákem, jezdí na rafty a nejednou jim zdraží knihy.
Kde na to teď vezmou?
Skočí snad o jednou méně z padáku.
Ba ne to se týká jen těch chytrých intelektuálů, co tohle nedělají a věnují se vzdělávání pro dobro nás všech.
Vymyslí 50km na magistrále, GPS pro hlídání zaměstnanců, samopal co střílí pod vodou, letadlovou loď, atomovou zbraň.
Kopáčů se to netýká, ti kopají jen rýhy pro kabely pro vedení a kanalizaci.
A KNIHY NEČTOU.
Byla doba, kdy nebyla práce \a vůdce Hitler toho zneužil k manipulaci lidí.
Dnes když vidím plné parkoviště u supermarketů, plná hlediště divadel, koncertů mám lkát nebo lhát.
Taky jsem byl na Ukrajině a viděl, jak se umí bavit
A doufám, že ještě chvilku budu.
Myslete než něco podepíšete jelikož to se nedá zpátky vzít.
Za dobu si můžeme- sami.
Volte nevoli ne zloděje a tyto stejně kontrolujte.
Petice je jako petlice, věc zavře a ven už nepustí.

Samizdat hodně dat.
Autor umělec2, 08.03.2011
Přečteno 276x
Tipy 4
Poslední tipující: Tamara, Zasr. romantik
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Taky mi přijde hysterie s DPH za knihy neadekvátní.
Proč je moje práce státem zdaňována téměř 50 %? To mi vadí daleko víc! Radši bych platil něco smysluplnějšího než politiky a úředníky.

08.03.2011 22:08:00 | Zasr. romantik

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí