Deník vytažený z policejního archivu

Deník vytažený z policejního archivu

Anotace: Opět něco ze života

28.6.2009 Svadba

Dneska jsem se konečně rozhodl a oženil se s Jitkou. Je to skvělá ženská, která mi pomohla po rozchodu s Petrou. Chodili jsme spolu na základku a potom i na gympl. Spoustu věcí jsme dělali společně, rafting, slaňování a mnoho dalšího. Sehnal jsem nám podnájem v Krnově a práci ve firmě na výrobu nápojů Kofola jako skladník. Jitka se po škole nedostala na výšku a tak byla na úředu práce. něco vydělávám a zatím to něják jde. určitě bude lépe.


15.7.2009 Narozeniny

Včera měla Jitka narozeniny, něco jsem našetřil, tak jsem jí koupil růže a láhev vína. Nejsme ani jeden zvýklí pít, brzo jsme byli na mol. Má milovaná mi začala vyčítat, že jsem jí zkazil život a že jsem hajzl a parchant. Nebral jsem na to moc zřetel, nechal jsem jí odejít do postele a vyspat. Ráno se mi omlouvala, že to tak nemyslela.


24.7.2009 Návrat z práce

Když jsem se v 22:30 vrátil z práce našel jsem doma jitku opilou, jak rozbijí doma věci. Když mě spatřila, hodila po mě talíř. Hrozně mi nadávala do kreténů a šmejdů. Dostal jsem od ní pár facek. Poté šla do ložnice, zamkla se a křičela na mě, ať spím na zemi. Mám ji rád a musím se k ní chovat lépe, ať se to zlepší.


8.8.2009 Víkend

Jitka má špatnou náladu, mlátí mě kdy může, nadává mi a ztěžuje si, že jsem jí zpackal život, že by jí bylo líp, kdyby mě nepoznala a že mě otráví. Musím v sobě mít něco co jí štve, budu jí dál milovat a časem se to zlepší, musí hodně trpět.


26.10.2009

Není den kdy by mě Jitka nemlátila, je hrozně nervózní. Mám z ní strach, v noci mě chodí budit a nadává mi. nevím co dál


13.11.2009


Nálepka k důkazu č.6. Nalezen pod postelí v ložnici.
Autor HKvH, 17.03.2011
Přečteno 258x
Tipy 2
Poslední tipující: Žqáry
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí