Výjev z dřevěného domku

Výjev z dřevěného domku

Anotace: neni to zvrhlý, jen krásný

Byl to ten typ lidí co doma chodí ve vytahanym triku s vůní potu v trenýrkách papučích a froté županu co nosil ještě jejich otec. Dřevěný dům na kraji lesa otevřené dveře spíš vyndané z pantů a čtvercová krásná okna dům pohádkových snů těchhle lidí byl obydlen právě těmito lidmi. V kuchyni stará kredenc pár hrnců špinavý nádobí cigaretový špačky ve sklenicích se zbylým černym čajem vylouhovaná svoboda uvězňující nevinost. Gramofonová deska se líně otačí a loudí ze sebe surový a výřečný blues černejch potomků plantáží a ztracenýho života. Doprostřed nedění vtančí dvojce županovců kluk a holka mládí a zanedbanost srší z jejich zapálených očí tančí tanec s vlky a upoutávají pozornost hocha s plnovousem pokuřující hašiš co hladí dívku po nahých ramenou. Dvojce protančí celou místností a přitočí se až k pohovce naproti krbu. Žádná televize jen krb a gramofonová deska. Dívce padá župan a roztahují se jí panenky, stehna od sebe odtrhává drsná chlapcova ruka ještě počkej pomoz mi a už už vsouvá a dívka v blaženosti kormidluje tuto plavbu drží v rukou otěže z jemných zcuchaných chlapcových vlasů. Hoch s plnovousem chtěl vyzvat slečnu aby se přidali k radostem roztančené dvojce ale sezení s hlavou své milé v klíně bylo teď ještě příjemnější umocňoval to dým hašiše prostupující až k vzdychajícně rozvášněné dvojci. Tam zpátky tam zpátky kolikrát to zažily a kolikrát to bylo něco nového vždy! Tenhle typ lidí není zvrhlý jen prosáklý láskou a něžností ke všem obyvatelům dřevěného domku.
Dívka ječí ale né bolestí to extáze fáze nejvyšší se dostavila neječí nahlas ječí její povrch těla chlapec mění svou polohu dívka se dáví a on je teď král on teď má převahu. Plnovousáč se zvedá z matrace a jde se vymočit.
Na verandě v houpacím křesle na podlaze nebo sedí na zabradlí dalších pět nebo šest lidí. Né lidí spíš bytostí mající v sobě něco lidskosti božskosti něco ze zvířectví a něco z hvězd- září v denním světle za oknem se milují dvě dívky a bzučí tam včela. Jeden z bytostí mužského pohlaví okno otevře a včela vyletí opylovat a stvořit život. Další bytost obdařená penisem nevědomky hledí na břízi žijící podél cesty. jak dlouho už nemuseli jít cestou pryč. Jak dlouho a snad už nikdy.
Autor Lalia Error, 12.05.2011
Přečteno 250x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí