STONAVA - DEN II.

STONAVA - DEN II.

Anotace: Ze života hrdinů Stonavy. Jejich prohry a výhry.

Sbírka: STONAVA

Ráno jsem vstal poněkud brzy, dal jsem si kafé a mrkl jsem se, co je nového na internetu. Zjistil jsem, že mí přátelé z Těrlicka spolu plánují velkou akci, a zrovna v den, kdy se tady ve Stonavě pořádá velká pouť. No nic, tak se obléknu a zajdu se podívat dolů do Stonavy, do pezetky se přeptat na tu brigádu. Vyrazil jsem kolem desáté hodiny, otevírají tam o půl dvanácté. Musím se procházet velice pomalu, cestou se stavím do obchodu a vemu to kolem řeky. Potkal jsem Olina s Tamarou u řeky, stáli tam a koukali tam do vody. Tak jsem se s nimi chvíli zastavil a pokecal, dali jsme si cigáro. Říkal jsem jim, že se chystám právě do pezetky, tak jestli nechcou jít se mnou. Oni právě čekali, až se otevře, že tam taky jdou, a jde tam i Marika, kterou jsem již viděl přicházet. Tak jsme pomalu vyrazili do pezetky. Jak jsme tam byli, tak jsme si dali kafé a já se dal do řeči s Karin. Ta mi rovnou nabídla, abych šel v pátek a v sobotu na obsluhu jedné akce, prý budu dělat s Olinem a Tamarou. A rovnou mi řekla, že půjdu na obsluhu rautu při pouti. Ale prý jde jen o pár hodinek, takže se nemusím bát, že mi pouť uteče. No a to mě napadlo, že bych zavolal Těrlicko, aby přijeli tu akci udělat do Stonavy, že bychom třeba přespali ve stanech, popili a tak. No, jen mi to vrtalo hlavou. Když jsem dopil kafé a seznámil jsem se s provozem a celým personálem, tak jsme se rozhodl jít domů. Jenže Olin mi nabídl, jestli nechci jet s nimi dnes do Ostravy do MCDonaldu a do Cinestaru. Tak jsem řekl, že pojedu rád. Tamara má auto, takže jsme jeli autem. Byla to celkem sranda, film ušel, hlavně jsme se všichni více sblížili, jsou to dobří lidi, tak jsme jim nabídl, že budu dělat akci, jak bude pouť. Alkohol, cigára a tak, potom spíme ve stanech. Oni souhlasili, tak mi už jen zbývalo vyzvat ostatní. Když jsem obvolal všechny kamarády, tak jsem již věděl, že vše klapne v pořádku. Těším se.
Možná bych ještě měl napsat, že jsme večer se stavili ještě na pivo do pezetky, bylo celkem fajn. Poznal jsem další dobré lidi, například Alenu, která se právě rozešla s Mirkem, zvaným Ušákem, protože mu odstávají uši, taky jsem poznal druhou servírku, Kláru, která mi přišla trochu divná, ale to se časem poddá.
Večer jsem usl jako mimino. Krásný to byl den. Těším se už na zítra, máme v plánu si vyjet na kole s Olinem a Tamarou. Stává se z nás nerozlučná trojka. Miluji Stonavu. Je tu vše, tak jak má být.
Autor Honza.Przybyla, 16.05.2011
Přečteno 342x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí