Sen a skutečnost

Sen a skutečnost

Anotace: Tohle je moje slohovka.. rozhodla jsems e ji sem dát :)

Sen a skutečnost

Tento příběh je o mladé Lauře, která se doma jen trápí, jelikož jí před pár lety zemřela matka a ona zůstala jen se svým nevlastním otcem, který ji neustále bije.

Je právě 7.00 a Laura se chystá do školy, jedině tam má chvilku klidu. Nemusí poslouchat řev, že jí upadl vlas na zem a ona ho nesebrala. Ve škole se stále směje a snaží se skrýt tu bolest, která ji v sobě dusí. Ale sotva škola skončí, úsměv z tváře rázem zmizí.

Doma to je každý den stejné. Přijde ze školy domů a už ve dveřích slyší řev: „Kdes byla tak dlouho? Nevíš, že mám hlad?“ křičí na ni její otec. A takto nepřestane řvát dokud Laura neusne.

Sny. Další únik, kam se může Laura schovat. Když sní představuje si, že je s jejím otcem a povídají si jako normální otec s dcerou. Přeje si, aby se její sen stal skutečnsotí a plně v to doufá.

Ráno, když se Laura probudí, nechápe. V domě je neobvyklý klid a nikde nevidí otce. Najednou zaslechne zvonit telefon, tak ho běží rychle zvednout. V telefonu jí oznámí, že její otec je v nemocnici, protože měl vážnou autonehodu. Proto se rozhodne jít za ním.

Za pár minut se nachází v nemocnici a hledá svého otce. Když ji za ním sestra odvede, nechápe. Všude z něj vedou spousty hadiček. Zrovna se probudil, a když spatří Lauru, rozpláče se. Chytne ji za ruku a začne se jí omlouvat, že nechtěl být takový, ale že ho smrt Lauřiny matky vzala na tolik, že si musel ulevit.

Vše si vyříkali a Lauře se začne plnit její sen. V její sen plně věřila, a proto se stal skutečností.
Autor moncik94, 16.05.2011
Přečteno 302x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí