Rituál

Rituál

Anotace: I rituály se mohou plnit.

Půl roku věděla, že má rakovinu.,,Proč já?´´,ptala se sama sebe.Dodržuji zdravý životní styl, a přece jsem něco udělala špatně.Marně hledala po internetu jaké jsou příčiny onemocnění, ale žádný nebyl její případ.Po týdnu neustálého hledání našla odkaz na magii.I , když v ní moc nevěřila,něco jí nedalo, a dlouhé hodiny si pročítala různá kouzla.Ještě ten den si sehnala potřebné věci na splnění svého snu a , když vyšel na nebi měsíc v úplňku začala s rituálem.Z bílých svící okolo sebe utvořila kruh , a nasbírané bylinky rozsypala okolo nich.Klekla si na kolena, a začala.,,Bože ty ,který jsi všemocný prosím odpusť mi všechny mé chyby ,kterýma jsem někomu ublížila.Velmi toho lituji a doufám, že mi odpustíš.´´Řekla, a šla si lehnout.Když šla za dva týdny šla k doktorovi na vyšetření nemohla uvěřit jeho slovům.,,Jste první člověk kterému zmizela rakovina po tak krátké době.´´Odpověděl.Když přišla večer domů,rozběhla se na zahradu kde byly svíce zapálila je a se slzami v očích děkovala bohu za to, že jí uzdravil.
Autor delfinka1710, 05.06.2011
Přečteno 551x
Tipy 3
Poslední tipující: drsnosrstej kokršpaněl, Ariella13
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ahoj. Hezké a zajímavé téma. Nenech se odradit kritikou a piš hlavně svým srdcem. Časem si najdeš svůj styl. Trochu svou myšlenku rozvíjej. To o čem jsi psala , nejsou nějaké pohanské rituály, ale Keltské . A my jsme potomci keltů. A oslovení Bože, nepatří jen do kostela.

20.05.2012 20:27:16 | korzar

Souhlasím se vším, co už bylo řečeno, ale přidala bych ještě jednu výtku, tentokrát k faktům - rituály za úplňku, bílé svíce - tohle všechno vyvolává dojem pohanských záležitostí, zatímco oslovení "bože" se hodí spíše do kostela. Jistě, i pro pohanské "svaté" se používá toto oslovení, celá ta promluva hlavní postavy však zaváněla křesťanstvím.
V porovnání s ostatními chybami je to asi maličkost, ale stejně bych si příště být tebou dala pozor na věrohodnost a raději bych si zjistila víc o věcech, o kterých píšu...

06.06.2011 16:55:00 | Eylonwai

Bohužel musím souhlasit s tím, co tady padlo....na druhou stranu, málokterý člověk se rodí s talentem a většinu věcí se musí prostě naučit.
Baví tě psát? Pak by to možná chtělo sáhnout po knížkách, nasát ten styl, zapracovat na pravopisu a rozvíjet nápad. Tahle povídka mi přišla dost osekaná, vůbec si nepracovala s námětem a tak nějak to postrádalo ... život.
Příště to může dopadnout jinak, tak se nenechej odradit naší kritikou a zapracuj na sobě ;)

06.06.2011 15:21:00 | Alain

No, inu... můj názor: Je to takové... naivní, nezajímavé. Děláš jednu základní chybu všech začínajících autorů: Snažíš se psát o něčem véééééélikýýým... takže si vybíráš témata, který se ti zdají ohromující. Ale to je právě největší mýlka. Dobrý spisovatel napíše o obyčejné věci, které si nikdo jiný nevšimne velkolepý příběh (ač může být i krátký) a od té doby si lidé té věci všímají. Špatný autor si vybere něco, co je samo o sobě magnet nebo šokující, ale nezvládne o tom napsat nic, co by si neuměli ostatní sami představit. A když čtenáře dokáže na začátku napadnout pointa, tak se v půlce nudí.
Zkus psát o něčem, co nevypadá tak zajímavě na první pohled a vymysli svůj vlastní pohled druhý, ke kterému čtenáře přivedeš. Nesmí to, ale tušit na začátku. Nebo piš něco osobního, protože o tom budeš moct říct mnohem víc a získá to hloubku, pohled tvůj, který ostatním chybí, poněvadž nejsou ty. Tenhle tvůj příběh žádnou hloubku nemá, nepopsala jsi postavy, nepřimíchala ani smutek (když napíšeš "Karla to bolelo.", tak s Karlem nikdo nesoucítí, musíš víc pod kůži, nepsat věci přímo, ale nechat čtenáře ať si uvědomí jak komu je z detailů příběhu, mezi řádkama), ani štěstí, ani vtip...

Ale jsi mladičká a píšeš... a čím víc budeš psát a taky číst knížky a učit se z nich, jak se to dělá, aby tě text zaujal, tím budeš lepší; a mladá se budeš zlepšovat rychleji než my starý zadřený páky... tak, hodně štěstí ve snaze :)

05.06.2011 21:33:00 | drsnosrstej kokršpaněl

Komentáře píšu zřídkakdy, protože jsou díla, která mě nebaví a neustále někomu opakovat, jak se co píše, že opakuje slova, atd. mě nebaví. Ty sis o komentář napsala do vzkazu.
1) Podívej se třeba do knížky, jak používat tečky a čárky, před nimi totiž mezera není, je jen za.
2) Uvozovky se píší stisknutím kláves shift + ů, nikoliv dvě čárky.
3)Když začínáš přímou řeč, hoď to do novýho odstavce, líp to vypadá.
4) Chybí ti tam pointa, celkově je to o ničem, nelíbí se mi to, ale určitě to neber jakože bych tě odrazovala od psaní. Piš dál, vždycky se najde někdo, kdo ti poradí.
btw. Vítej na Literu.

05.06.2011 21:10:00 | nerozhodná holka v mezidobí bez majáku

Možná by se dala nějak vylepšit úprava textu a pohrát si se slovíčky, ale obsah je moc pěkný. Sama podobné věci zažívám vlastně každý den :)

05.06.2011 21:06:00 | Ariella13

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí