Niki ( já)

Niki ( já)

Anotace: o mě napsala moje kamarádka ( bývalá spolužačka ze sš) Zdeňa ;)

Sbírka: Moje ostatní dílka ;)

Niki

Niki, tak to je taky fajná holčina. Seznámily jsme se tak nějak na střední. Tedy zezačátku nic moc, ale opak byl pravdou. Prostě má své cíle, je chytrá, svá a taková svérázná. Nemá moc kamarádů a to jí šíleně mrzí. Možná si to někdo neuvědomuje, že ji to zraňuje a mrzí. Je to přece taky člověk, jako kdokoliv jiný a jako kdokoliv jiný má také své city. jako každý má své přednosti a zápory. Je to osoba, která občas potřebuje obejmout, povzbudit příjemným slovem a ne jen slyšet "ty jsi šprt," "no jo, zase má výhody...." A tak by se dalo pokračovat donekonečna. Mám ji ráda takovou, jaká je. I když musím přiznat, že mi občas leze na nervy. Ví o tom. Víte, dlouho jsem nenacházela odvahu jí to říci. Ale prostě mi řekla, že to unese. A opravdu. Unesla to. Je to v tomhle ohledu šíleně silný človíček. Jsem ráda, že jí můžu pomoci, že se mi může svěřit (a já se pokusím to nevykecat...) Víte, je to člověk jako každý jiný. Má své sny, přání a především city. Nikomu to není příjemné. Opravdu, zkuste se někdy vcítit do kůže někoho takového a uvidíte, jak je to namáhavé.
Mám ji ráda takovou, jaká je. Svým způsobem jsme stejné a zároveň odlišné. A v tom je právě ta krása...


Přátelé jsou jako andělé, nedovolí nám spadnout i když ztratíme křídla.
Sabina Kavanová

http://nurmalni.blog.cz/
Autor Nikolka, 09.06.2011
Přečteno 652x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí