Můj život...4 část

Můj život...4 část

Anotace: ...

Moje operace trvala celkově šest hodin. Trvalo než jsem se probrala. Předtím jsem ještě napsala Filipovi dopis, který mu předala moje nejlepší kamarádka. Teda nejlepší v té době. Ve spojení jsme nebyli asi týden, když už jsem mu mohla napsat, tak byl Filip se svoji sestrou někde na koupáku. A na mě kašlal. Mrzelo mě to. Ale nic jsem s tím nemohla udělat.
Po operaci nešlo nic jak mělo. Zdraví se moc nelepšilo a já stále tvrdla v Německu. Možná se ptáte, proč Filip nepřijel zamnou. Ano, nepřijel a důvod byl takový, že mu to rozmlouvala sestra. S Filipem jsme se sem tam i pohádali, ale vše se pak udobřilo. Prostě takový normální vztah, ale na dálku.
Nakonec jsem se dověděla, že v Německu strávím i Vánoce. Přijeli rodiče, i rodina. a trávili je se mnou, ale v nemocnici. Když přišel Silvestr a já byla stále tam, bylo to už horší. Ten večer až do půlnoci jsme si s Filipem volali. Nešel nikam, byl doma, k vůli mě a já vážně věřila tomu, že mě doopravdy miluje, když udělá tohle. Já ho vážně milovala.
Pak se začal nějak měnit. Byl více protivnější. Častěji jsme se hádali. A všechno. Nevěděla jsem co se děje. On sám mi to ani neřekl.
Pak přišel čas, kdy jsem měla jet domů. Těšila jsem se, že budeme spolu, že se vše urovná. Byli jsme rozhodnutí, že se Filip přestěhuje ke mě domu a budeme spolu bydlet. Že si časem pořídíme miminko. On i já jsme měli děti moc rádi.
Když jsem se vrátila zpět domů, Filip mě opustil. Možná se ptáte proč to udělal, když bylo všechno tak fajn. Tu odpověď nevím ani já. Po nějakém roce, byl konec toho hezkého. Bez vysvětlení. Bez ničeho. Ta rána byla docela velká. Už jen proto, že jsem nevěděla, co jsem udělala. nevěděla jsem nic, jen to, že už nic není.
Pomalu jsem se s toho dostávala. Měla jsem u sebe opět moji dobrou kamarádku a kamarádi a i můj brácha. 13.3.2010 byla tahle moje kamarádka u nás v jedno baru. Ten den jsem i já Filipovi psala, že čekám u nich před bytem. Poslal mě někam. Já nevěděla kde je, tak jsem šla domů. Ten den ráno, mi volala kamarádka, že ji Filip zbil. To mě tak dostalo. Šla jsem k nim domů. To co jsem viděla. Byl hnus. Měla nateklou levou polovinu tváře. Nemohla hýbat hlavou ani krkem. Řekla mi co se stalo. Filip přišel do toho baru, kde byla i ona. Přišel tam s tím svým kamarádem Denisem, co mi tak krásně nadával, s kterým měl být pohádaný. Byli oba opilí a začali do kamarádky rýt. Nakonec skončili venku. Filip ji násilím natlačil na okenní mříže. Nakonec se i navzájem škrtili. Až ji dal Filip ránu do obličeje pěstí a ona spadla. přitom se bouchla do hlavy. ale domů odešla po svých. V pondělí, přesně na moje narozeniny, jsem s ní chodila po lékařích. Nakonec zjistili, že má vykloubenou krční páteř, pohmožděný levý pan, otřes mozku a poškozený 11 obratel.
Filip tehdy odešel do jednoho klubu, kde se chválil, že dal ránu holce. a dělal ze sebe takového chudáčka, že ho moje kamarádka poškrábala atd. Na obličeji neměl nic.
Před nějakým časem, jsem se teprve dověděla, že v té době, ona čekala miminko s mým bráchou, protože spolu chodili. Po tomhle incidentu, týden na to potratila. Byla to vše moje vina, protože jsem je seznámila. A všechno. Všechno se to řešilo přes policii, kde Filip udal i mě, za vyhrožování sebevraždou. Sice to nebyla pravda a žádný policajt se o to ani nezajímal. Prostě jsem dostala pokutu, vlastně za nic pokutu.
Lékařská zpráva nakonec na MÚ, kde se to řešilo ani nedošla. Prostě jednoduše zmizela. Takže Filip za ublížení na zdraví a zabití dítěte nedostal vůbec nic, jen lehkou pokutu, která asi nebyla velká, protože ji zaplatil na místě hned. A moje kamarádka pokutu dostala taky. Za nic. Tím se to uzavřelo.
Po tom všem co jsem s Filipem prožila, co udělal a všechno. Už jsem se více nebavili. Sice ještě sem tam něco napsal. Třeba že to co prožíval se mnou už nikdy nebude atd atd. ale já mu to nevěřila. Začal mě všude pomlouvat, co jsem mu všechno neudělala, jaka jsem svině atd. Mnoho lidí mu to uvěřilo, mnoho ne. Udělal tolik pomluv. S toho zbití, udělal největšího chudáčka ze sebe, že jeho zbil můj brácha. Tolik verzí udělal. ale tu pravou neřekl nikdy.
Nakonec jsem se dověděla, že Filip se se svým kamarádem scházel dál a mě lhal. Že se nikdy nepohádali, jak mi tvrdil Filip. Že pátky chlastali u něj doma atd. Takže můj závěr s Filipem je, že si ze mě rok vystřelil, jen takové pobavení.
Ale nejvíce to odnesla moje kamarádka, která se se mnou už skoro ani nebaví, a já se ji ani nedivím...
Autor Martinečkaa, 27.06.2011
Přečteno 307x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí