Můj život...5 část

Můj život...5 část

Anotace: ...

Po tom všem co se stalo. Mě přešla chuť úplně na vše. Ze všeho mi pomáhali hlavně kamarádi. Když jsem vidívala kamarádku, jak chodí s fixačním límcem. Jak dopadla, bez spravedlnosti. Mrzelo mě to. Moc.
K Filipovi jsem dostala šílený odpor. nesnášela jsem ho a nesnáším pořád. Protože to co udělal, bylo hrozné. Po nějakých pár měsících. Jsem se seznámila s Davidem. Byl o skoro dva roky mladší jako já. prostě takový puberťák. Ale mě se líbil. Byla s ním strašná sranda. Jen kdybych se nehádali. Dopracovali jsme to až na pauzu. Strašně mi chyběl. Nevím jestli jsem ho doopravdy milovala. Ale chtěla jsem ho.
Musela jsem do Anglie. Moje zdraví šlo k čertu, opět. Bylo mi doporučeno to zkusit. Že je tam nějaký specialista v kardiologii, který by mi mohl pomoci. Tak já jela. David na mě čekal. V Anglii mi dali nějaké léky na podporu činnosti srdíčka. Na chvíli to pomohlo, ale nakonec jsem skončila tam kde jsem byla předtím. Úplně na dně. Ale David mě hodně držel. Byla jsem znovu zapsána na listinu potřebujících srdíčko. Znovu v Německu.
Nečekala jsem dlouho. Někdo z listiny vypadl a já se posunula na jeho místo. Tudíž rychlý odjezd a všechno. Nechtělo se mi. Tady tohle bojování, které nikam nevedlo už mě nebavilo. V Německu jsem poznala jednu malou holčičku. Byla nádherná. Taková malá blondýnka s modrýma očkama. Byly ji dva roky. Měla špatnou aortu. Čekala ji operace. Hrávala jsem si s ní. Její maminka se seznámila s moji. Plánovali jsme si, že jak odjedu tak že pak se budeme navštěvovat. Oni k nám a my k nim.
Moje operace dopadla dobře. Lépe než ta první. takže jsem mohla po 4týdnech opustit Německo. Té malé jsem dala na památku mého velkého sloníka, který trávil čas se mnou. Slony mám strašně ráda. Ona mi dala svého plyšáka. A já odjela.
Doma mě čekal David. Všechno bylo fajn. Nic nechybělo ani nic. Až do doby, než mě seznámil s Martinem. Byl to jeho kamarád. Sice byl od nás. Ale bydlel v Mladé Boleslavi. Protože tam chodil do školy a hrál extraligový florbal. Psali jsme si s Martinem. Snažil se mě sbalit. Psával mi, že sice je David jeho kamarád, ale že mě má rád. Že se mu líbím. Atd. A já mu podléhala čím dál víc. Plánovali jsme si nějaký víkend, že půjdeme do jednoho penzionu. David měl jet akorát do Prahy na koncert. A já měla být tajně s Martinem. Ty výčitky byly hrozného. Ale já Martina měla ráda více než Davida. Byl starší. Vyspělejší a všechno. Poslední dva měsíce s Davidem, nám to neklapalo. Byli jsme tři. Jen David to nevěděl. Nakonec jsme se asi po půl roce rozešli a já mohla být oficiálně s Martinem.
Nějaký čas nám to krásně klapalo. Sice kamarádství Davida a Martina skončilo, ale jemu to nevadilo. Ale mě vadila ta dálka co nás každý týden dělila. 360km. Byla jsem v celku klidná. protože jsem mu věřila. Do doby než mi napsala na fb nějaká holka. Že si mám lépe hlídat svého přítele. protože nahání každou sukni. Řekla jsem mu to tehda, že mi psala. Ale on mi to vyvrátil a já mu stále věřila, jen mi to nedalo a já ji napsala. Pak jsem napsala další holce, která mi oznámila že s Martinem spala. To mě dorazilo. Pak přijel Martin domů a začal se vymlouvat na úmrtí dědy atd. Když mi pak psal jeden kluk z Boleslavských florbalistů, že by měl Martin chodit tam s nějakou holkou a řekl mi i jméno. Tak jsem ji napsala jestli spolu chodí. Její odpověď byla že ANO. Chodil se mnou i s ní. Volala jsem mu. Aby mi řekl jak se věci mají. Oznámil mi, že s ní vážně chodí. S ní byl na jeho maturitním plese, kde já nemohla. protože on nechtěl. A to jsme si v říjnu pronajali rodinný domek v MB abychom byli spolu. Bylo to vážně hrozné. Všechno to svedl na mě. a já jsem se mu chtěla mstít. Ano, bylo to hnusné, ale on si nic jiného nezasloužil. Protože ani já, ani ta druhá nebyla jediná. Zjišťovala jsem si, jak se věci mají. Jestli píše i ostatním holkám. Vždy odpověď byla stejná. Měla jsem možnost odletět za tetou do Ameriky. Martin mě přemlouval ať to nedělám. a já ho poslechla. Čekala jsem naivně na to, až se rozhodne, jestli já nebo ona. Vybral si mě. Spíše ze strachu, že se mu vážně pomstím. A všichni budou vědět co je zač.
Po čase jsem i zjistila, že na každou holku zkoušel to, že mu umřel děda. Že jeho rodiče měli autonehodu atd. A nic s toho nebyla pravda. Děda žije, rodiče jsou v pořádku atd.
Strašně mi Martin sliboval že se změní, k vůli mě. Byly to jen plané sliby jen tak do větru. A já mu to stejně nevěřila. Když mi řekl že se změní. V MB šel do klubu a nabaloval tam holky. Chtěla jsem po něm přístup na jeho fb, že pak mu i prominu, že se jen podívám. On si sice smazal veškeré přijaté zprávy, ale né ty odeslané. Za dobu co byl se mnou, jsem napočítala 33 holek kterým on sám psal. Jak jsou krásné, jak je chce. Atd. Každé holce jsem tehdy napsala, co je Martin zač. Dokonce se ozvala jedna holka od něj ze školy. Která mi oznámila že spolu spali. V době, kdy po mě chtěl odpuštění. A všechno to svedl na mě. Že za vše můžu já, protože jsem mu neodpustila atd. Nakonec se přestal ozívat úplně. Teď jen vím, že odmaturoval.
Nakonec mi zůstal ten nádherný domeček v MB, kde můžu jezdit na víkendy atd. A kde se také hodlám stěhovat.
Autor Martinečkaa, 28.06.2011
Přečteno 224x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí