Last long way

Last long way

Anotace: Příběh jednoho člověka, který se rozhodl změnit svoji minulost.

Kapitola první

Nemocnice, kde Maria Comtez operoval, stála těsně na rohu křižovatky se svojí bílou oprýskanou omítkou i přesto, že byla před dvěma roky renovována. Vedle ní stála škola, kam chodili především studenti, jež bydleli v jejím okolí. Na molu se v tu dobu procházeli majitelé různě velkých yachet, lodí ale i malých člunů. Mezi nimi byl i někdo, koho Maria znal.
Poznal se s ním v prvním ročníku na vysoké škole a od té doby si posílají všelijaké pohledy ze svých dovolených s rodinami, i když každý z nich zakotvil v jiných vodách. Zatímco jeho spolužák Christo Ench se vypracoval mezi námořnickou elitu, on zůstal doma a operoval na lékařském sále vážné případy, tedy práci, kterou v mládí obdivoval.
Právě za okamžik uvidí z okna své vyzdobené kanceláře bílou yachtu se světle červenou plachtou, která zanedlouho zakotví v malém nevýrazném přístavu. A to byla jeho pžíležitost, aby vyšel z neklimatizované budovy a ochladil se kávou Frappe v jednom z barů, kde se domluvil, že se s dotyčnou osobou sejde.
Mezitím, než posádka yachty vystoupí a připraví menší člun pro příjezd na břeh, tak si Maria Comtez vychutná objednané pití v davu bloudících turistů se zdviženými slunečními deštníky jenž upozorňovaly ostatní lidi sedící v kavárnách, že přijela početná delegace ze zahraničí.
Když ho potkal, pozdravili se naučeným gestem a zasedli svorně ke společnému stolu. Na něm byly připraveny pokrmy tradiční kuchyně.
"Dej si taky nějaký jídlo, ať máš více energie a nepij jenom kafe."
"To je dobrý, mě to takhle stačí. Hlavně mi řekni, cos mi to chtěl říct,jak jsi volal."
"Jasně, jasně. Víš před nedávnem jsem se seznámil s takovou mladou, příjemnou holkou. Mám teď v plánu tady sehnat nějakou nemovitost a zabydlet se. Neznáš nějakou realitku ?"
"Ale jo, je tady za rohem, pokud budeš chtít, tak Tě tam dovedu."
"Díky moc, ale snad tam trefim. Kdybych se ztratil, ozvu se."
Autor moskit, 05.08.2011
Přečteno 239x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí