Seznamka?

Seznamka?

Anotace: Život je zklamání...

Seznamka- už jen z tohoto slova by mělo být známo, že né každý stojí o vyměňování erotických fotek, a co víc, dědečků a babiček.

I přes to, že na jejich obnaženou fotku nijak reagovat nebudete, oni budou vlezlí a neodbytní.

V případě, že jim odpovíte negativně, ohodnotí váš profil mínusem, aby alespoň nějak zanechali na vašem účtu stopu, že tam byli.






Dalším případem je zpráva od opravdu hezkého člověka, s kterým by jste si dokázali představit život.

Jenomže když vám hned do třetí zprávy pošle taktéž svou obnaženou fotku - pohled je to sic hezký, ale co dál?






Třetí jsou Ti, s kterými si píšete, bavíte se, smějete se, ale když přijde TA chvíle, kdy si vyměníte fotku - leknete se, div sám nevyhrkne slza. Vždyť o tohoto člověka by jste si v reálu neopřeli ani kolo!

Následují představy utratit pár peněz za kosmetičku, kadeřníka, trošku slušnějšího oblečení než jen šusťáky a sandále s ponožkami. Opravdu by to pomohlo? Pomohlo, jenomže ten předkus, který Vás opravdu odrazuje tam bude stále.






A další - poslední - skupinou jsou ti, do kterých se zamilujete na první pohled.
"Jeho nádherně modré oči, temné a tajemné jako samé dno nejhlubšího moře..."
"Její nádherně plné rty, které bych nepřestával líbat..."
"Jeho božské tělo, na kterém bych chtěla každý večer usínat..."
- těch povzdechů při fotce daného člověka jsou spousty.

Jsou zábavní a vždy si máte co říci nebo co napsat - i v případě, že to jsou úplné blbosti.

Dáte si schůzku na celý víkend - který bude ovšem ve vašem životě ten nejlepší co jste kdy prožili, ale co se stane po něm?

Pusa na přivítání, vášnivé obětí, klábosení o ničem, romantická večeře s božskou večeři a sedmičkou červeného vína, sex - ve kterém jste naprosto sehraní-, plné rty, putující po vašem těle, usínání na hřejivém a božském těle.

Probuzení v jedenáct hodin dopoledne s pohledem těch známých a tajemných očí, které vídáte ve snech.

Srandovní snídaně, kdy váš drahý protějšek dělá palačinky a aby Vás pobavil, pokusí se jednu z nich vyhodit do vzduchu načež mu zůstane přilepená na stropě, přísně se na Vás podívá a sekundu na to oba vyprsknete smíchy.

Doprovázející večerní procházka na vlak - ruku v ruce, sehrané kroky a něžné, ale toužebné polibky pokaždé, kdy se zastavíte.


Tímto víkend skončil a váš partner či partnerka už Vám nikdy nenapíše.




Tak PROČ seznamka?
PROČ si ji zakládat?
- jednoduchá odpověď dvěma slovy, jimiž jsou *ZABITÍ ČASU!*
- Ale pozor!! Tímto Vás nechci nijak odradit - i na těchto stránkách lze najít milující lidi!!
Autor Ziky, 18.09.2011
Přečteno 276x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí