Nikdy Nikomu Nevěř

Nikdy Nikomu Nevěř

Anotace: Nikdy nikoho neznáš na 100%, všichni jsme jenom lidi a každý máme pud "sebezáchovy", až přijde do tuhýho, všichni se na Tebe vyse*ou, tak s tim počítej hned od začátku ;).

„Neplač Viki, kašli na ně.“
Zašeptal a objal ji kolem ramen. Chtíc jí rozveselit ji ještě víc rozplakal. Viki chodí do liščí školy a všichni se jí posmívají, proto, už je tahle škola 4., kterou (zatím) navštěvuje. Posmívají se jí proto, protože místo zrzavé, charakteristické barvy, má tmavě černou srst. Vlastně je celá černa, tajemná, temná a uzavřená. Nikdo jí tu vlastně ani nezná.. a přesto ji všichni soudí. Až na Toma, Tom je mílius, svatoušek, co je na všechny hodný a neumí říct NE. Však ono se mu to jedno vymstí, nikdy totiž neznáme nikoho na 100%. Týden, co týden se stále více a více bavil s Viktorií, až se nám Viki pěkně vybarvila, začíná se nám otrkávat. Ponižuje, trápí, sužuje, ale hlavně mstí se, mstí se za všechno, co si kdy musela vytrpět. Tom však zaslepen tím, že našel konečně „spolehlivého, podporujícího, takřka dokonalého kamaráda, kterého na 100% zná“, nevidí, jak se chová, co dělá, jak ubližuje. Nevidí nebo nechce vidět? „A až přijde do třídy podkopneš mu nohy, ale musíš nějak šikovně, tak, aby si nějak hodně ublížil“ šeptala Viki Tomovi do zrzavého, liščího ucha. „Ale mně se to nezdá, mohl by se stát něco opravdu vážného a navíc je to můj kamarád!“ protestoval Tom, „Kamarád?! Tak teď poslouchej, odteď jsem tvoje jediná kamarádka já, s nikým jiným se bavit nebudeš!“. Viki měla vždy poslední slovo. O 2 roky později Tom s Viktorií ukončili povinnou školní docházku (čili 9. ročník ZŠ) a Tom už vymýšlel plány na svůj (nyní už) společný život se svojí nejlepší „kamarádkou“. Ba ne, Viktorie zmizela a Tom už o ní nikdy neslyšel. Neměl nic, nikoho. Byl všeho všudy sám v tom zrzavém liščím světě, požíraly ho jak deprese, tak pokuty z Berňáku. Až jednou, se uchýlil k pouličnímu prodeji drog. I tady bohužel dlužil, povídá se, že dokonce místní mafii. Když jednou dluhy přesáhly 1 milion Liščích Korun, o Tomovi už nikdá nikdo neslyšel.
A ponaučení?
Nikdy nikomu nevěř (samozřejmě bráno s nadsázkou).
Všechno nemusí být to, jak vypadá.
Nenalhávej si, že někoho znáš na 100%, všichni jsme jen lišky.
NEDLUŽ MAFII.
Autor Ellie Hazelnut, 21.09.2011
Přečteno 422x
Tipy 1
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

neco jako scifi povídka:-)

16.03.2013 20:19:46 | Robin Marnolli

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí