Veverky Vol.2

Veverky Vol.2

Anotace: Pokracovani veverciho dobrodruzstvi, za honbou o preziti.

Když veverky pokračovali dále v cestě, vyptával se Zeegor na celou bitvu. On totiž Zeegor je generál Německé veverčí armády. Rek trpělivě odpovídal na dotěrné otázky, až k místu X. Když však Rek uviděl zničenou přehradu, došlo všem co se tu muselo stát. Poházené klacky a mrtvý bobři ve vodě nebyli dobré znamení pro naše cestovatele. Rek zkontroloval celou osadu, ale nikde ani myš. Jediná naděje pro Reka nyní byla tam nahoře. Ptáci. Dávné přátelství mezi veverkami, bobry a čápy stále funguje, ale kde najít takového čápa uprostřed lesa vzít. V celém lese žije jen jeden. Froš žije na největším stromu v lese, který je asi kilometr od od místa, kde jsou naši cestovatelé. Rek věděl, že je to poslední šance a proto vše dobře zvážil, aby nevybral nebezpečnou cestu.
Jegor spadl ze stromu. Rek a Zeegor k němu hned doskočily, ale Jegor nevypadal moc dobře. Nedokázal se postavit. Podepřeli ho a zbývající kus cesty se dohodly, že dojdou. Sto metrů od cíle je však zbrzdila jedna lasička. V Rekově žaludku se udělal kolotoč. Měl strach. Předtím se vrhl do boje automaticky, ale tato lasička vypadala opravdu hrozivě. Chystala se k vražednému skoku. Když najednou se ztratila v útoku miliónů nepřátel. Mravenci. Kdysi spolupracovali s veverkami a bobry, ale před několika lety dospěli k nezavilosti. Tento útok však pro ně znamená nejen obnovení přátelství, ale především žrádlo na hodně dlouhou dobu. Když byla lasička na kost, přistoupil Rek k vůdci útoku a neznámou starou řečí spojenců mu vřele poděkoval. Mravenci je doprovodili k čápu Frošovi.
Autor oliver, 04.03.2006
Přečteno 263x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí